Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäisten naisten harhaluuloja

Vierailija

- kuvittelee olevansa nuorekas vaikka kasvoissa muutama ryppy.
- seuraa Vain elämää, fanittaa Cheekiä koska nuorekas

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Sinun täytyy itsekin olla valmis pohtimaan, mikä suhteessanne ajoi miehen pettämään?

Normaalissa parisuhteessa seksiä on useammin, miksette hakeudu pariterapiaan keskustelemaan asioista? Jos vanhemmilla on paha olla, myös lapset kärsivät tilanteesta. Kaksi vuotta ilman läheisyyttä on pitkä aika kenelle tahansa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen harhaluulo on, että seuraa "Vain elämää"?

Keski-ikäinen voi luulla seuraavansa "vain elämää" mutta katsookin Siltaa! Minulle kävi niin. Odotin ja odotin mutta Vesa-Matti Loiri ei astunut sisään.

Vierailija

Sanoi kuka mitäs halus, mut mä tiedän sen, että keski-ikäiset miisut on hoteimpia, kun niihin tutustuu pintaa syvemmältä!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Söin just, oli hyvää ruokaa
Mitä söit? Mun karjalanpaisi valmistuu vasta klo 21 joten yösyöpöttelyä tiedossa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- kuvittelee olevansa nuorekas vaikka kasvoissa muutama ryppy.
s

Rypyt eivät estä nuorekkuutta. Kasikymppinenkin voi olla nuorekas, vaikka olisi ruppyjä täynnä! Ap:lla on nyt niin luutuneet käsitykset, että nuorekkuus on hänestä kaukana, vaikka iältään olisi kuinka nuori.

Vierailija

Minä luulin vielä eilen että Katynin rotko olisi jotain rotkomaisempaa kuin oli. Tuollaisia rotkoja on suomessakin. T. Nainen 51v

Vierailija

Jos juustossa on kulmassa homepilkku, sen voikin kuulemma syödä, kunhan leikkaa sen homeisen kohdan pois. Luulin aina ennen, ettei homeista juustoa saisi syödä. Homejuustosta ei sitten tarvitse niitä pilkkuja poistaa, se kuuluukin syödä pilkkuineen päivineen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat