Haamu iski tänne!
Nyt olen todellakin äimistynyt. Olen hieman mietteissäni lukenut kertomuksia haamusta, joka tulee testiin, vaikka ensin näyttäisikin, ettei tule plussaa. Nyt se kävi minulle...
Tein juuri hätähousuna testin kp 27/28-30 ja ensin vaikutti, että tyylipuhdas nega. Jätin testin tuohon pöydälle ja jatkoin töitä. Sitten ajattelin heittää testin roskiin(n. 5-10 min päästä) ja vilkaisin vielä. SIINÄ OLI SELVÄ VIIVA! Voi hitsi, voisiko tämä todellakin pitää paikkansa. Ajattelin, että nämä haamut ovat mielikuvituksen tepposia, mutta enää en ole varma... Jännittää. Ai niin, testi oli apteekin testi.
Kommentit (2)
Tosin minä luin vielä puolen tunnin-tunnin päästä ja silloin vasta oli ilmestynyt haaleaakin haaleampi viiva. Parin päivän päästä testasin uudelleen ja silloinkin vielä haamuviiva, mutta sallitun ajan sisällä. Vielä pari päivää ja selvä plussa! Eli odota pari päivää ja tee uusi testi, veikkaanpa että olet raskaana:)
Onnea haamusta! Testissähän aina lukee, minkä ajan testitulosta saa lukea ja muistaakseni Apteekin omassa se on tunti? Joten jos tuo haamu tuli ihan " sallitussa" ajassa niin se on ihan oikea PLUSSA :) Testaapa muutaman päivän päästä uudestaan, niin pitäisi olla vahva plussa jo :)