Nainen, kun näet TODELLA hyvännäköisen miehen, ajatteletko ikinä
että olisi kiva imeä tai hoitaa kädellä hommat ja laittaa mies "vaikeroimaan nautinnosta". Ihailla sitä miten saa miehen tulemaan.
Vai onko yhdyntä enemmän mielesssä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ajattele miestä objektina vaan subjektina, eli nainen ennemmin haaveilee mitä mies tekee hänelle, eikä hän miehelle. Naiset on sillä tavalla itsekeskeisiä.
Kuulostaa seksistiseltä..!
Minä olen nainen ja minä ainakin olen ollut ihastunut miehiin..
Ihastuksen kohdehan on tietynlainen objektiivi...; ihastumisen kohde.
Haaveilen siitä mitä teen miehelle, jota rakastan.
Pussaan koskettelen miestä, otan suihin, harrastan seksiä...
En ajattele mitään paitsi jos ukko on paremman näköinen kun mun mies ja hänen puoliso omasta mielestäni rumempi kun mä, vähän v..ruttaa.
Mulla on yksi todella komea tuttava ja en ala kiistää, mietin aina hänen kohdallaan minkälaista on olla hänen kanssaan sängyssä. Sikäli siis tiedän, miltä se tuntuu koska ollaan pantu ja se on ollut joka kerta niin hyvää että haaveilen siitä aina uudestaan :D luojan kiitos ei asuta samassa maassa eikä nähdä kovin usein, koska en saisi mitään aikaiseksi kun ajattelisin vaan sitä. Mutta satunnaisten miesten kohdalla harvoin tulee tällaisia ajatuksia, jos koskaan. Tosin kukaan muu ei kiinnosta edes samalla tavalla kuin tää yksi, joten johtuu varmaan siitäkin ettei toisia edes huomioi samalla tavalla.
Ei pelkoa siitä, että täällä Suomessa kävelisi vastaan hyvännäköisiä miehiä.
Kaikki ihmiset joiden tiedän tai epäilen olevan mukana eräässä sairaassa rikosvyyhdisssä, jota jotkut psykoloinniksikin saattavat kutsua,, herättävät suurta vastenmielisyyttä. Olkoon minkänäköinen tahansa. Joitain kyllä ihan huvikseen silmäilen,, varsinkin ulkomailla. Naiset herättää oksettavaa puistatuksia ja miehille virnuilen päässä Vit..n pervot. Siis kuinka moni tietää ja mitä kaikkea tietää Suurimmalle osalle on kerrottu puuta heinää todennäköisesti, eikä läheskään kaikkea, varsinkin naisille. Hohjoijaa onko kaikki naiset Espanjassa rillipäitä. Säälittäviä esityksiä kerrassaan.
Harvoinpa sitä niin komeita miehiä näkee. Ja ennemmin haaveilen päiväunissani omasta nautinnosta kuin miehen tyydyttämisestä.
No kyllä minä ainakin fantasioin useinkin satunnaisista miehistä. Mun mielikuvituksen laukkaamiseen ei tarvita kovinkaan ihmeellisiä keinoja, jos näen jonkun hyvännäköisen ja -kroppaisen miehen ja tsiigailen housujen etumusta niin kyllä useinkin saatan kostua jo siitä. Nuori nainen olen.