Nainen, kun näet TODELLA hyvännäköisen miehen, ajatteletko ikinä

Vierailija

että olisi kiva imeä tai hoitaa kädellä hommat ja laittaa mies "vaikeroimaan nautinnosta". Ihailla sitä miten saa miehen tulemaan.

Vai onko yhdyntä enemmän mielesssä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Nainen ei ajattele miestä objektina vaan subjektina, eli nainen ennemmin haaveilee mitä mies tekee hänelle, eikä hän miehelle. Naiset on sillä tavalla itsekeskeisiä.

Vierailija

Jos jotain yleensä ajattelen, niin ajattelen että olisi kiva nähdä se esimerkiksi suutelemassa toisen hyvännäköisen miehen kanssa. Mieluiten sillä tavalla että toinen on vaalea ja toinen tumma, tai muuten vähän eri tyyppisiä (nuorempi/vanhempi jne.)

Vierailija

En ole ikinä nähnyt TODELLA hyvännäköistä miestä, enkä muutenkaan ole niin vähä-älyisen pinnallinen lutka, että haaveilisin satunnaisista ohikulkijoista tai tuttavista. Terveisiä sinne miesten maailmaan.

Vierailija

Jos ajattelen seksiä miehen kanssa se sisältää kyllä penetraation. Mutta harvemmin himottaa joku tuntematon, yleensä haaveilen miehistä joita olen nähnyt jo useamman kerran :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt TODELLA hyvännäköistä miestä, enkä muutenkaan ole niin vähä-älyisen pinnallinen lutka, että haaveilisin satunnaisista ohikulkijoista tai tuttavista. Terveisiä sinne miesten maailmaan.

Terveisiä vaan sullekin sinne maailmaasi, missä seksifantasiat tekee naisesta lutkan.

Vierailija

No ei pelkkä komea naama ja kroppa tee mulle vielä mitään. Mielikuvitus lähtee laukkaamaan vasta, kun mies on seksikäs myös olemukseltaan.

Vierailija

Jos näen oikein komean miehen, mietin, millaista olisi seksi hänen kanssaan. Luulin, että kaikki naiset miettivät sitä ainakin hetken, mutta osa torjuu ajatuksen samantien sopimattomana, jos on vaikkapa varattu tai estoinen.

Mutta siinä mun kuvitelmassa on kyllä molemminpuolinen hyväily ja yhdyntä, ei pelkkä käsi- tai suuhoito.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat