Nyt riitti, tänään lähden yksin baariin ja tanssimaan!

Vierailija

Mies haluaa istua koneella ja juoda olutta, kavereita ei saa liikkeelle kirveelläkään. Mä oon virtaa täynnä vielä siivouksen ja aamulenkin jälkeen. Ja lähden illalla tanssimaan vaikka yksin! Vanhana ehtii istua kyllä kotona.

Nyt jotain vinkkejä ensikertalaiselle yksin baariin menijälle? Kannattaako etsiä joku porukka vai lähestyä muita yksin liikkeellä olevia? Tarkoitus siis vain viettää kiva ilta musiikista, drinksuista ja mahdollisesta seurasta nauttien. Melko reipas ja sosiaalinen olen, mutta voisi varmaan yhden kaksi ottaa pohjille fiilistä nostattamaan. :)

Niin ja ikää on 24, jos sillä mitään väliä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Joopa joo. Päädyt sitten jonkun miehen luokse ja "se vain tapahtui". Tämä on niin nähty. Mennään baariin "vain pitämään hauskaa eikä etsimään miestä", mutta hups vaan, ei ollut mun syytä että mies tuli ja iski ja kaikki "vain tapahtui".

Vierailija

Mä lähden usein yksin baariin. Samoin mun poikaystävä. Meillä menee tosi usein viikonloppuisin työt ristiin, joten harvemmin päästään nimenomaan viikonloppuna samaan aikaan. Poikaystävällä ei ole paljon kavereita, joten siksi se menee usein itsekseen. Mulla taas on paljon kavereita, mutta aina ei jaksa rimputella kaikille ja tehdä lopulta jotain kompromissia, että mennäänkin jonnekin lähiötavernaan parille.

Vinkkejä on hankalaa antaa, koska musta tuntuu, että aina ihmiset lähestyy ja itsekin kannattaa tietysti lähestyä. Humalatila yleensä lisää todennäköisyyttä :D

Ja ikää on 29v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä lähden usein yksin baariin. Samoin mun poikaystävä. Meillä menee tosi usein viikonloppuisin työt ristiin, joten harvemmin päästään nimenomaan viikonloppuna samaan aikaan. Poikaystävällä ei ole paljon kavereita, joten siksi se menee usein itsekseen. Mulla taas on paljon kavereita, mutta aina ei jaksa rimputella kaikille ja tehdä lopulta jotain kompromissia, että mennäänkin jonnekin lähiötavernaan parille.

Vinkkejä on hankalaa antaa, koska musta tuntuu, että aina ihmiset lähestyy ja itsekin kannattaa tietysti lähestyä. Humalatila yleensä lisää todennäköisyyttä :D

Ja ikää on 29v.

Mitä siellä baarissa on sellaista että sinne pitää mennä ilman kavereita? Ymmärrän jos kavereiden kanssa menee dokaamaan, mutta miksi ihmiset menee yksin sinne jolleivat a) ole alkoholisteja tai b) ole etsimässä seksiseuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja ikää on 29v.

Mitä siellä baarissa on sellaista että sinne pitää mennä ilman kavereita? Ymmärrän jos kavereiden kanssa menee dokaamaan, mutta miksi ihmiset menee yksin sinne jolleivat a) ole alkoholisteja tai b) ole etsimässä seksiseuraa.

Tanssiminen ja karaoke nyt ainakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja ikää on 29v.

Onneksi mun elämä ei ole noin rajoittunutta :( Mutta vastaus on: musiikki, tanssiminen, hauskanpito, uusiin ihmisiin tutustuminen, rentoutuminen.

Vierailija

Meneekö se sun kaveriton miehesikin tanssimaan yksin baariin? Miksei sillä ole muuten kavereita jos harrastuksena on uusiin ihmisiin tutustuminen? Musiikkiahan voi kuunnella kotonakin ja yleensä mieleistään eikä sitä mitä tiskijukka päättää soittaa (eli listahittejä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meneekö se sun kaveriton miehesikin tanssimaan yksin baariin? Miksei sillä ole muuten kavereita jos harrastuksena on uusiin ihmisiin tutustuminen? Musiikkiahan voi kuunnella kotonakin ja yleensä mieleistään eikä sitä mitä tiskijukka päättää soittaa (eli listahittejä).

Puhuinkin tässä omassa puolestani. Ja edelleen sanon, että ONNEKSI mun elämä ei ole noin rajoittunutta. Tiesitkö, että on toisenkinlaisia klubeja kuin niitä missä soitetaan listahittejä?! Tiesitkö, että jotkut tiskijukat tulee Suomeen keikalle ja ihmiset menee niitä katsomaan?

Minulle (ja poikaystävälle itse asiassa myös) musiikki on kokonaisvaltainen elämys. On eri asia juoda ja tanssia kotona kuin klubilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Puhuinkin tässä omassa puolestani. Ja edelleen sanon, että ONNEKSI mun elämä ei ole noin rajoittunutta. Tiesitkö, että on toisenkinlaisia klubeja kuin niitä missä soitetaan listahittejä?! Tiesitkö, että jotkut tiskijukat tulee Suomeen keikalle ja ihmiset menee niitä katsomaan?

Minulle (ja poikaystävälle itse asiassa myös) musiikki on kokonaisvaltainen elämys. On eri asia juoda ja tanssia kotona kuin klubilla.

Korjaan vielä ennen nillitystä, että siis kuuntelemaanhan niitä tiskijukkia mennään, näkemistähän siinä vinyylien pyörityksessä ei juuri ole :)

Vierailija

Naiset menee baariin koska ne saa miehiltä huomiota siellä ja sitähän ne rakastaa. Tätä ei saa sanoa ääneen, mutta näin se käytännössä on.

Vierailija

Itse lähden yksin live-musiikkia kuuntelemaan ja juomaan parit. Mies ei jaksa/halua, ellei joku loistava bändi hänen makuunsa satu esiintymään.
Aina tulee ihmisten kanssa turistua, seurueisiin kutsujä yms. Mikä siinä vieraiden ihmisten kanssa juttelussa on niin pahaa!!?

Vierailija

En todellakaan etsi mitään seksiseuraa ja alkoholikaan ei ole pakollinen, mitä nyt fiilistä kohottaa. Klubille menen nauttimaan musiikista ja tanssimaan. Kavereiden kanssa jaksan tanssia pilkkuun saakka, miksei yksinkin. Ja kun oma musiikkimaku on juuri tätä "dj-kamaa" niin siitä tykkää aidosti :)

-ap
Ps. Niitä käytännön vinkkejä olisi kiva saada. Menettekö yksin baareilevat ensin tilaamaan juotavaa ja istumaan vai heti tanssilattialle? Lähteekö ihmiset juttuun mukaan helposti kun menee heittämään jotain?

Vierailija

Mua kiinnostaisi tietää, että kuinka suurkaupunki/pikkukaupunki -näkökulmaista tämä on? Muistan pikkukaupungissa asuessani, että ainoat klubit olivat jotain sedulahelvettejä, joissa soi Britney Spears ja ihmisiä oli niin vähän, että olisi ollut oikeasti vähän noloa mennä yksin.

Helsingissä kulttuuri on aivan erilainen. Klubeilla soittaa ulkomaalaisia DJ:eitä, musiikki on yleensä enemmän acid house-, techno- ym. linjaa, ihmisiä on paljon ja huomaan hyvin monen tulevan yksin (syistä en voi tietenkään tietää). Lisäksi miehet tanssivat enemmän ja paremmin. Lisäksi kontaktinotto on erilaista kuin jossain Imatralla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat