Voiko poikaystävä kieltää hameen käytön?

Vierailija

Toki merinovillaiset sukkahousut alla mutta kun olimme hänen kaverinsa häihin lähdössä niin sanoi "sä laitat housut" Hänestä olen tyrkky jos käytän hametta.

Kommentit (14)

Vierailija

Jätä se! Kohta kieltää yhteydenpidon miespuolisten kavereiden kanssa, ja kaikki muu kuin kaapuihin pukeutuminen on tyrkkyä. Normaali mies ei ajattele noin.

Vierailija

Musta merinovillaiset sukkahiusut ei kuulu häihin, mutta jos poikaystävän estelyn syy on tyrkkyys niin heivaa nyt menemään tuollainen itsetunnoton luuseri.

Vierailija

mun mielestä muuten tiukat housut on paljon seksikkäämmät, niissähän ne muodot ja koivet näkyy, tai jos on tosi lyhyt hame niin sitten sekin

Vierailija

Tietenkin, jos sinä olet itse kotoisin jostakin semmoisesta muslimimaasta, jossa naisen ei sovi näyttäytyä kovin vähissä vaatteissa. 

Suomessa nainen saa jopa äänestää ihan itse ketä haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
täh?no jos sä elät jossain 1900-luvun alkupuolella niin kyllä
1900-luvun alkupuolella mies olisi voinut kieltää naiselta housujen käytön, ei hameen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1900-luvun alkupuolella mies olisi voinut kieltää naiselta housujen käytön, ei hameen.
1900-luvun alussa mies olisi voinut kieltää naiselta lähes mitä tahansa.

Vierailija

Ehkä se hameen pituus on tässä olennaisin, ei sukkahousut. Jos mies on kovin konservatiivisesti kasvatettu niin voi olla ymmärrettävää. Omassa nuoruudessani isä käännytti ovelta takaisin jos oli liian lyhyt hame päällä. Jos hame jää yli polven, laitan alle legginsit. Juhliin polvimittainen tai pidempi ja ale ohuet sukkahousut ei mitään villasukkiksia juhliin. Mitä "virallisemmat" juhlat kyseessä, sitä pidempi hame. Mummon synttäreille ei missään nimessä minihameessa, se olisi loukkaavaa käytöstä myös päivänsankaria kohtaan. Lastenkesteille voin laittaa lyhyemmän tunikamaisen hameen legginsien kanssa.

Ylipäätään se että mies kieltää tekemästä jotain, laittaa aina hälytyskellot soimaan.... Exäni harrasti tätä ja lopulta siis alkoi valikoida myös ketä kavereita saan tavata ja ketä en. Nykyinen on siinä määrin viisas että kommentoi vaatetustani vain jos sitä erikseen kysytään ;) Ellei ole myönteinen kommentti, niitä saa aina esittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1900-luvun alussa housut naisella oli kauhistus. Hame ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1900-luvun alussa housut naisella oli kauhistus. Hame ei.
No varmaan lyhyt hame olisi ollut..En mä mikään tollo ole, tiedän tuon, mutta ihme pilkunviilausta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat