Vinkkejä lähihoitajan näyttötutkintoviikolle ja hentsuun? :)

Vierailija

Mulla siis muutaman viikon päästä näyttöviikko ja kaikki alkaa olla jo hahmoteltuna, mutta hyvät vinkit on silti tervetulleita, ihan kaikenlaiset vinkit :)

Ja onko se näyttöviikko oikeasti kovin vaikea? Opettaja puhui siihen tyyliin, että se olisi _todella_ vaikea, mutta työharjoittelupaikassa taas uskovat, että hoidan kyllä homman. Kumpaa pitäisi kuunnella? :D
Kiitos jo etukäteen vastauksista ;)

Kommentit (8)

Vierailija

No kuulee vähän vaikeaa vinkata kun ei ole aavistustakaan oletko päiväkodissa, psykiatrisella poliklinikalla, vuodeosastolla, korvaushoidossa, hammashoidossa vai missä?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kuulee vähän vaikeaa vinkata kun ei ole aavistustakaan oletko päiväkodissa, psykiatrisella poliklinikalla, vuodeosastolla, korvaushoidossa, hammashoidossa vai missä?!

Haha hyvä huomio! :D Anteeks! Siis päiväkodissa olen :D 3-5  vuotiaiden kanssa :)

Vierailija

Jos työpaikalla on tuollainen rento asenne, niin hyvinhän se menee. Itselle näyttöviikot ovat olleet samanlaisia kuin muutkin, koska olen aina harjotteluissa työskennellyt tosissani. Mahdollisimman paljon vaan vedät kaikkea toimintaa ja ääneen perustelet toimintaasi ja olet joustava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos työpaikalla on tuollainen rento asenne, niin hyvinhän se menee. Itselle näyttöviikot ovat olleet samanlaisia kuin muutkin, koska olen aina harjotteluissa työskennellyt tosissani. Mahdollisimman paljon vaan vedät kaikkea toimintaa ja ääneen perustelet toimintaasi ja olet joustava.

Okei :) 

Vierailija

Oisko tuohon hentsuun mitään erityisiä vinkkejä? Se on mulla viimeistä silausta vaille valmis ja sitten lähetän sen opettajalle arvioitavaksi :)

Vierailija

Niin siis näyttötutkinto/ammattitutkinto on kyllä ihan eri asia kun perustutkinto, eikä ole olemassakaan näyttötutkintoviikkoa. No, perus lähäriaivot...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat