Jos joku asia menee pieleen, mies syyttää aina minua
Ihan sama mistä asiasta on kyse, tai mitä vastoinkäymisiä elämä heittää eteen, niin syy niihin on aina minussa. Vaikka en liittyisi asiaan mitenkään. Sitten raivotaan minulle ja muulle perheelle. Itse ajattelen että jos on joku ongelma, niin se koitetaan vain ratkaista, eikä syytetä muita asioista joihin heillä ei ole osaa eikä arpaa. Onko muiden miehet tällaisia?
Kommentit (16)
vastaus ap:n kysymykseen: ei ole.
Ja ensimmäisessä vastauksessa paljastuu palstan miesviha. Porsivat nartut ovat taas riehumassa palstalla.
Mun ex oli tommoinen. Mun äiti on myös. Olin niin tottunut huonoon käytökseen, että menin sen kanssa yhteen.
Oltiin käymässä siellä lapsen kanssa, ja lapsikin 7v kysyi, että iskä miksi sanot äidille että pitää siivota sun sotkut. Eroa.
Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin?
Eroa? Aika sairas ilmapiiri jos toinen negaa koko ajan, riitelee ja hyökkää? Et voi parantaa toisen luonnevikoja tai viinoja. Ei muutu, pahenee. Lapsille tosi haitallista ! Saata heidät turvaan ja rauhaan.
Minun puoliso on juuri tuollainen.. vika on aina minussa.
Mm viime viikolla ajoi autoa ja satuin samaan aikaan kysymään häneltä, että mitä ruokaa syömme illalla?
Hän ajoi puhumiseni vuoksi väärästä risteyksestä, ei voinut keskittyä liikenteeseen, koska häiritsin puheella ajoa.
Vaikka en olisi paikalla, kun jokin asia menee pieleen niin minusta löytyy syyllinen aina.
Entäs jos mies on muuten hyvä ja huomioiva puoliso, mutta hänellä on tämä huono piirre, pitääkö silloinkin erota? Onhan kaikilla meillä huonot puolemme, toki tämä taitaa liittyä enemmänkin tietynlaiseen arvostuksen puutteeseen. Onko kukaan saanut puolisoa muuttamaan käytöstään keskustelemalla, vai onko tämä niitä ikuisuusongelmia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mm viime viikolla ajoi autoa ja satuin samaan aikaan kysymään häneltä, että mitä ruokaa syömme illalla?Hän ajoi puhumiseni vuoksi väärästä risteyksestä, ei voinut keskittyä liikenteeseen, koska häiritsin puheella ajoa.
Vaikka en olisi paikalla, kun jokin asia menee pieleen niin minusta löytyy syyllinen aina.
Miksi puhuit ja häiritsit kuskia?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos mies on muuten hyvä ja huomioiva puoliso, mutta hänellä on tämä huono piirre, pitääkö silloinkin erota? Onhan kaikilla meillä huonot puolemme, toki tämä taitaa liittyä enemmänkin tietynlaiseen arvostuksen puutteeseen. Onko kukaan saanut puolisoa muuttamaan käytöstään keskustelemalla, vai onko tämä niitä ikuisuusongelmia. Ap
Pitää.
Ei ole miehen tehtävä muuttua naisen oikkujen mukaisesti.
Ei naisetkaan muutu miehen tahdon mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin?
Onko tyttö AINA uhri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm viime viikolla ajoi autoa ja satuin samaan aikaan kysymään häneltä, että mitä ruokaa syömme illalla?Hän ajoi puhumiseni vuoksi väärästä risteyksestä, ei voinut keskittyä liikenteeseen, koska häiritsin puheella ajoa.
Yleensä emme automatkalla puhu, pitkät matkat istumme autossa hiljaa. Lapset takapenkillä onneksi osaavat istua 3-4 h automatkan ajan puhumatta.
Miksi olet raivoavan jännä miehen kanssa yhdessä. Olisi meitä kunnollisiakin miehiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä emme automatkalla puhu, pitkät matkat istumme autossa hiljaa. Lapset takapenkillä onneksi osaavat istua 3-4 h automatkan ajan puhumatta.
aijai, ja sä oot porsinutkin? Etkä m,ieti ennakkoon millaiselle miehelle levität reitesi?
Hän pitää sinua kaikkivoipana: kaikki mitä maailmassa tapahtuu on sinun aiheuttamaasi. Olet joko jumala tai äiti hänelle.
Sianjättöaika.