173cm/50kg/65A
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
166/68/75A :) en oo läski, sori vaan
Mittoihisi vedoten et ole läski, mutta miksi tuo piti edes mainita? Minkä ikäinen mahdat olla?
mainitsin koska joku tulee kuitenkin huutelemaan että olen läski :) olen 15 vaikka tuskin sillä on mitään väliä toisin kuin luulet
No tuon ikäiseksi olet kyllä hieman pullukan oloinen.
Öö itseasiassa en ole "pullukka" ja sulla ei taida olla varaa sanoo mitää... Läski av-ämmä itkee vai 😂
Painoindeksisi on 24,8 ja se merkitsee, että olet ylipainoinen. Et taida hyväksyä tilannettasi, kun noin aggressiivisesti ja lapsellisesti vastaat? Olen 22-vuotias, 170/50, joten en ole kuvailujesi mukainen läski av-mamma. PS. Itse asiassa ei ole yhdyssana.
Tuolla painoindeksillä ei muuten ole ylipainoinen. Normaalipainon yläraja on 24,99. Ylipaino alkaa BMI:stä 25,0.
15-vuotiaan kohdalla käytetään lasten bmi-laskuria, joka ottaa huomioon nuoren iän ja sukupuolen. Lasten painoindeksin mukaan tämä tyttö on siis lievästi ylipainoinen.
En ole ap mutta kysyn kuitenkin lisäkysymyksen: oletteko joutuneet kuulemaan kommentteja ali-/ylipainosta? Entä normaalipainoiset: onko teitä pidetty liian laihoina?
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta kysyn kuitenkin lisäkysymyksen: oletteko joutuneet kuulemaan kommentteja ali-/ylipainosta? Entä normaalipainoiset: onko teitä pidetty liian laihoina?
Olen täysin normaalipainoinen, mutta moni ylipainoinen kaverini kauhistelee "laihuuttani" ja kuinka "riutunut" olen. Tosi rasittavaa, varsinkin kun eivät lopeta vaikka sanon etten ole alipainoinen. Enhän minäkään ihmettele heille ääneen kuinka ylipainoisia he ovat...
Vierailija kirjoitti:
166/68/75A :) en oo läski, sori vaan
10 kiloa vähemmän niin olisit normaalipainoinen. 15-vuotias ja tuommoiset kilot, huh huh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin normaalipainoinen, mutta moni ylipainoinen kaverini kauhistelee "laihuuttani" ja kuinka "riutunut" olen. Tosi rasittavaa, varsinkin kun eivät lopeta vaikka sanon etten ole alipainoinen. Enhän minäkään ihmettele heille ääneen kuinka ylipainoisia he ovat...
Ovat kateellisia sinulle ja tahtovat tehdä sinustakin ylipainoisen. Ensi kerralla vaan sanot suoraan, ettet tahdo puhua painostasi. Jos oikein rohkeaksi heittäydyt, niin sano, ettet tahdo näyttää pullukalta ja tahdot pitää itsesi terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksisi on 24,8 ja se merkitsee, että olet ylipainoinen. Et taida hyväksyä tilannettasi, kun noin aggressiivisesti ja lapsellisesti vastaat? Olen 22-vuotias, 170/50, joten en ole kuvailujesi mukainen läski av-mamma. PS. Itse asiassa ei ole yhdyssana.
24.8 painoindeksillä kirjottaja on normaalipainoinen. Itse painoindeksilläsi 17 olet alipainon puolella.
165/70/75c tai d. Olen raskaana viikolla 35. Paino noussut 7kg raskauden aikana.
172/ 61/ 70C