Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

173cm/50kg/65A

Vierailija
07.11.2015 |

Otsikossa minun mittani. Mitkä ovat teidän?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

173/74/70C

olin ennen ap:n mitoissa paitsi tissit oli 70B.

Vierailija
22/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/48/70A

Minusta naiset, joiden paino alkaa neljällä ovat seksikkäitä ;)

Mun kroppa on kyl nyt kaukana seksikkäästä, ehkä sitten kun olen saanut kiinteytysprojektin päätökseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

Joo, lyhyt ja läski, tiedän. Yritän laihtua ainakin parikymmentä kiloa.

Parikymmentä kiloa? Ei sinun todellakaan tarvitsisi. Bmi:si on n. 25, joka on vasta lievää lihavuutta.

"Joka on VASTA...", eli lihotaan niin, että ON AIHETTA LAIHDUTTAA? Noi on uskomattoman suuret mitat ja kyllä niistä voi yli 20kg pois ottaa!

En ole tuo, jolle vastasit, mutta 20 kiloa pois, niin tyyppi on alipainoinen. Ei nyt kannata liioitella, ssss.

En siis todellakaan tarkoittanut, että varaa olisi lihota lisää, mutta yritin kohottaa vastaajan itsetuntoa sanomalla, ettei hänen tarvitse laihtua pariakymmentä kiloa! Kyllä jotkut vaan on hyviä ylireagoimaan.

Vierailija
24/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/48/70A

Minusta naiset, joiden paino alkaa neljällä ovat seksikkäitä ;)

Mun kroppa on kyl nyt kaukana seksikkäästä, ehkä sitten kun olen saanut kiinteytysprojektin päätökseen :D

Kuulostat kuitenkin sirolta ja hoikalta. Onnea kiinteytysprosessiin! T. mies

Vierailija
25/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ja anorektikot tappelevat keskenään jälleen. Onneksi olen itse normaalipainoinen, niin minun ei tarvitse huolia muiden painosta.

Vierailija
26/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

Parikymmentä kiloa? Ei sinun todellakaan tarvitsisi. Bmi:si on n. 25, joka on vasta lievää lihavuutta.

"Joka on VASTA...", eli lihotaan niin, että ON AIHETTA LAIHDUTTAA? Noi on uskomattoman suuret mitat ja kyllä niistä voi yli 20kg pois ottaa!

Mitenkäs sä vetäisit tällaiset pultit mun läskeistäni? Kommentissanihan kerroin yrittäväni laihduttaa. Calm your tits.

T: 3

Vierailija
27/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55/75B

Vierailija
28/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

159/75/75B

Olen mielestäni vielä ihan hoikka, mutta yritän pari kiloa saada pois.

Siis sun painoindeksi on 29,7, mutta pidät itseäsi hoikkana? No joo, aika monella on vääristynyt käsitys oma painosta ja ulkonäöstä. BMI 30 on jo merkittävää ylipainoa, ja se on sulla kilon päässä.

Aika ikävää puhetta. Harmi vain, että käyn salilla 7 kertaa viikossa ja harrastan siis todella aktiivisesti liikuntaa. Suurin osa painostani on lihasta ja ruumiinrakenteeni on melko roteva. En siis ole ulkonäöltäni merkittävän ylipainoiselta, vaikka sinusta se olisikin mukavaa. :) Taidat olla aika ylimielinen ihminen? Tuskin tulisit tuolla tavalla huutelemaan päin naamaa. Et sinä luikku uskaltaisi. :')

Totuus sattuu, vai mitä? Vääristynyt kehonkuva on kyllä aika ikävä ja yleinen ongelma. En kommentoi ihmisten ulkonäköä negatiivisesti päin naamaa, koska se ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Myöskään väkivallalla uhkailu ei kuulu niihin. Uskalluksen puutteesta ei kyllä ole kyse.

Tässä ketjussa jokainen vastaaja on tuonut mittansa esiin ihan vapaaehtoisesti ja on samalla joutunut varautumaan siihen, että niitä kommentoidaan.

"Luikku" on lihavien käyttämä haukkumasana laihoille ja hoikille, itse asiassa jopa normaalipainoisille, ihmisille. Se ei kyllä tunnu missään, sillä laihuus ja hoikkuus on aina paremman näköistä kuin ylipaino. Et edes tiedä mittojani, joten luikuksi sanomiselle ei ole mitään perustaa.

Voisin uskoa, että olet lähinnä lihasta, jos olisit mies, joka käy paljon salilla, mutta lihavuuden rajoilla oleva lyhyt naisihminen... Ei, ei ja vielä kerran ei.

Vierailija
29/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/58/70E, olen normaalipainoinen ja terve.

Vierailija
30/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

En ole tuo, jolle vastasit, mutta 20 kiloa pois, niin tyyppi on alipainoinen. Ei nyt kannata liioitella, ssss.

Ei ole liioittelua, vierailija.

Vierailija
31/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm, 75kg. Xl koon Urheiluliivit.

Vierailija
32/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

Mitenkäs sä vetäisit tällaiset pultit mun läskeistäni? Kommentissanihan kerroin yrittäväni laihduttaa. Calm your tits.

T: 3

Niin, onnea sinulle laihdutukseen :). Ärsyttää vaan ihmiset(=sinun jälkeinen kommentoija), jotka ajattelee, että bmi 25 olisi jollakin tapaa hyvä.

Vierailija
33/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/58/70B

Vierailija
34/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm, 75kg. Xl koon Urheiluliivit.

Niin ja olen raskaana, laskettuun aikaan viikko :)

Vierailija
35/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

Onhan se liioittelua, kun jo 20 kilon pudotus noissa mitoissa tarkoittaa alipainoa. Kaikkien ei tarvitse olla alipainoisia, vaikka se sinun ihanteesi onkin. Älä yritä tuputtaa sitä kaikille.

Vierailija
36/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa minun mittani. Mitkä ovat teidän?

Aika luikku kyllämun mielestä. Ei enää hoikka tai laihakaan kuvaa. Mutta ihanteensa kullakin.

Vierailija
37/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165/70/85D

Onhan se liioittelua, kun jo 20 kilon pudotus noissa mitoissa tarkoittaa alipainoa. Kaikkien ei tarvitse olla alipainoisia, vaikka se sinun ihanteesi onkin. Älä yritä tuputtaa sitä kaikille.

Taas tätä. En tuputtanut, kerroin mielipiteeni niin kuin jokainen tässä ketjussa on kertonut.

Vierailija
38/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/69/75D, toivoisin saavani noin 5-7kg pois. Se on nyt projektini liikunnan avulla!

Vierailija
39/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 / 48 / 75A 

Vierailija
40/112 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mybodygallery.com/photos-47524-body-shape.htm?StartAt=12#.Vj…

Tuo siis siihen aloittajan mittojen kommentointiin. Tuo 53 kiloa on alhaisin, mitä tuonne kuvapalveluun hyväksytään tuolla pituudella, koska ei saa olla kovin paljon alipainoisia kuvia. Kaukana seksikkäästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi