Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla ja Antin tatuoidut kädet

Vierailija

Onko totta, että A oli sammunut polttareissaan noin 3 v sitten ja aamulla herätessä huomasi, että kädet oli tatuoitu.

Ilmeisesti morsian perui häät.

Kommentit (13)

Vierailija

Eivät ole oikeita tatuointeja. Mm. Thaimaassa myydään näitä käsivarsiin laitettava verkkoja, jotka näyttävät tatuoinneilta.

Vierailija

On. Koska tatuointi on just niin kivutonta ja nopeaa ja tatuoijien ammattietiikka niin löysää, että juuri niin on käynyt. Onneksi tääkin tuli julki, koska ajatus siitä, että Antti olisi itse päättynyt tatuoinneistaan, on täysin epäuskottava ja oikeastaan sietämätön.

Tietäjä95

Antti on ottanut tatuoinnit kunnioittaakseen rakkaan isoäitinsä muistoa. Toisessa kädessä on isoäidin elämä 18-vuotiaaksi asti, toisessa siitä eteenpäin. Vasemmassa kainalossa kuva sukuhaudasta. Kaunis ajatus.

Vierailija

Eikös Antti ole TeliaSoneralla töissä tai ainakin ollut?
Siellähän on Intiasta tuotu oma tatuoija, joka tekee halukkaille joululahjaksi tatuointeja. Ei ole pakko ottaa. Mun miehen kaveri on esim ottanut tatuoinnin sijaan joka joulu herkkukorin. Muistaakseni leffalippuja voi kanssa valita.
Kai täällä on joku kyseisestä firmasta? Korjatkaa jos olen väärässä noiden leffalippuja suhteen.

Vierailija

Antin tatuoinnit on suunnitellut 5-vuotias tyttäreni. Olimme samaan aikaan tatuointiliikkeessä. Antti ojensi tatuoijalle suunnitelmansa, ja se laitettiin hetkeksi pöydälle. Tyttäreni piirteli pöydän ääressä ja paperit sekoittuivat - tästä johtuen Antin tatuoinnista tuli tyttäreni piirustuksen mukainen. Antin omassa suunnitelmassa olisi ollut My Little Pony, sydämiä ja sateenkaari.

Vierailija

Oli muuten hassua kun ensimmäisen kerran näki ne tatuoinnit, jotenkin olin kuvitellut, ettei Antilla olisi tatuointeja ollenkaan, ainakaan noin isoja. Mutta hienoja ovat.

Vierailija

Monesti katselin Katajanokalla ikkunasta kun Antti kävi Luotsikadun tatuointiliikkeessä. Erottui niin selkeästi muusta asiakaskunnasta. Ihan taidolla tehdyt, jos nyt tykkää tuosta genrestä.

Vierailija

Tuttu kertoi, että A hävisi vedon ja sen seurauksena JOUTUI ottamaan tatuoinnit. Uskon tähän, koska ei ole ollenkaan A:n tyylistä. Molemme jalat on myös tatuoitu, sen takia ei esiintynyt ohjelmassa lainkaan alasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat