Miksihän kaikki eivät käy mummolassa Isäinpäivänä?

Vierailija

Minun perheeni kyllä käy, mutta ihmettelen kun kaikki eivät näin tee.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa kyllä, toivottavasti et epäile omaa käytöstäsi.

Vierailija

Liian pitkä matka, eikä autoa. Ja molempien isät asuvat kaukana toisistaan, olisi aina tappelu kumman isällä käydään. Sekä kolmanneksi, halutaan joskus olla vaon perheen kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä matka, eikä autoa. Ja molempien isät asuvat kaukana toisistaan, olisi aina tappelu kumman isällä käydään. Sekä kolmanneksi, halutaan joskus olla vaon perheen kesken.

Ja siis meille ei tule tappeluita niinkään, vaan aina toisen isä pahoittaa mielensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmat kuolleet 30, 24, 18 ja 12 vuotta sitten. Riitääkö perusteluksi?

Käyttäjä198
Seuraa 
Liittynyt3.11.2015

Hmm. Me käymme kyllä aina minun isäni luona. Syy on se, että miehen isä asuu toisella puolella suomea, eikä ole tavannut lapsemme kuin kerran. Ollaan kyllä kysytty voidaanko mennä käymään, haluaisiko tulla meile yms, että tutustuisi lapsenlapseensa, joka on jo 5-vuotias, mutta kun tapaaminen koittaisi,niin soittaakin umpikännissä ettei nyt pääsekkään. On siis alkoholisti. Eipä olla enää edes yritetty.

Vierailija

Noo, matkaa mummolaan yhteen suuntaan 550 km eli 7-8 h ajo suuntaansa. Ole vaan kiitollinen, että oma mummolasi sijaitsee lähempänä.

Vierailija

Tulis pitkä päivä jos alettais ramppaamaan oman ja miehen isän lisäksi vielä molempien mummoloissakin. Yhteensä 6 kyläpaikkaa, tai no meidän tapauksessa 7 koska käyn isäni lisäksi myös isäpuolen luona. Missä välissä ehdittäis enää viettää isänpäivää omien lasten kanssa kotona..

Vierailija

Katsos ap kun ihmisillä, myös lapsiperheillä, on erilaisia elämäntilanteita. Kaikki eivät esim. ole töissä vain arkipäivisin ja toimistoaikaan. Itse tulin eilen kotiin lähes viikon työreissulta enkä todellakaan aio huomenna poistua kotoa minnekään, vaikka "mummula" on vain puolen tunnin ajomatkan päässä.

Lisäksi kuulun niihin ihmisiin, joille kaikenlaisilla merkkipäivillä ei ole kauheasti merkitystä. Rakastamisen ja arvostamisen voi näyttää ja osoittaa jokaisena päivänä, en erityisesti tarvitse siihen keinotekoisia ystävänpäiviä, naistenpäiviä, äitienpäiviä, isänpäiviä, nimipäiviä, syntymäpäiviä jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, kivittäkää toki, mutta onko se oikeasti isäinpäivä eikä isänpäivä?

Isänpäivä se on.
Ja äitienpäivä on se toinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat