Onko pettämistä jos naimisissa oleva nainen tapaa baarissamiehen ja menee sen

Vierailija

asunnolle yöksi, mitään seksuaalista ei tapahdu. Jatkossakin tapaa tätä miestä baarissa josta sitten miehen kotiin, mitään sen kummempaa ei tapahdu.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Eihän tuo pettämistä ole, mutta aika epäilyttävää.
Jos itse menisin vieraan/tutun naisen luokse baarista nukkumaan olisi toiveena kyllä pillun saanti.
T.m

Vierailija

No jos se on pettämistä niin onko sekin sitten että menen naisena naispuolisen kaverini luokse yöksi jatkuvasti? 

Se on tietenkin väärin jos sitä salailee. 

Vierailija

No jos tuo tehdään avoimesti ja miehelle on kerrottu niin mikäs siinä! Voisinhan minäkin mennä täältä perähikijältä isolle kirkolle baariin ja yöpyä aina jonkun miespuolisen ystäväni luona, mutta toki tämä olisi mieheni tiedossa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos se on pettämistä niin onko sekin sitten että menen naisena naispuolisen kaverini luokse yöksi jatkuvasti? 

Luottamuksen pettämistä ainakin jos siitä ei voi puolison kanssa puhua.

En kuitenkaan ymmärrä mitä väliä luokitteleeko joku sen pettämiseksi vai ei. Jos se on puolisosta ok mikä ongelma, jos ei mitä väliä määritteleekö hän pettämiseksi vai joksikin muuksi.

Vierailija

Kyllähän tuollainen nakertaa luottamusta.

Itse vieläkin epäilen, että nykyinen vaimoni petti minua toisen miehen kanssa suhteemme alussa kun oli yhden yön tyttökaverinsa luona yötä baari illan jälkeen vaikka hänen kotinsa oli aivan lähellä. Ei tuossa mitään että jos oli tosiaan tyttökaverinsa luona, mutta tälläistä ei ollut tapahtunut aiemmin eikä ole tapahtunut tuon yön jälkeen. Eli 50-60, mutta luottamusta tuo vähän nakersi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luottamuksen pettämistä ainakin jos siitä ei voi puolison kanssa puhua.

En kuitenkaan ymmärrä mitä väliä luokitteleeko joku sen pettämiseksi vai ei. Jos se on puolisosta ok mikä ongelma, jos ei mitä väliä määritteleekö hän pettämiseksi vai joksikin muuksi.

Tätä juuri tarkoitin kun sanoin että eri juttu jos salailee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuollainen nakertaa luottamusta.

Itse vieläkin epäilen, että nykyinen vaimoni petti minua toisen miehen kanssa suhteemme alussa kun oli yhden yön tyttökaverinsa luona yötä baari illan jälkeen vaikka hänen kotinsa oli aivan lähellä. Ei tuossa mitään että jos oli tosiaan tyttökaverinsa luona, mutta tälläistä ei ollut tapahtunut aiemmin eikä ole tapahtunut tuon yön jälkeen. Eli 50-60, mutta luottamusta tuo vähän nakersi...

No esititkö hänelle epäilyksesi silloin? Ehkä sen takia ei ole ollut toiste. Itse ole monesti yötä tyttökaverilla vaikka asutaan n. 50 metrin päässä.

Vierailija

Ei syytä huoleen, pettämiseksi lasketaan uuden EU-direktiivin mukaan vain reipastahtinen anaaliyhdyntä, joka kestää vähintään 5 minuuttia ja jossa kulli on yli 15cm pitkä erektiossa.

Vierailija

Kyllä minusta tuo on aika omituista. Et varmaan itsekkään tykkäisi jos miehesi yöpyisi jonkun naisen luona yötä ja sanoi vaan että ei tapahtunut mitää.... Mitäköhän miettisit silloin?

Vierailija

Nainen joutuu tarkkailuluokalle ja on tätänykyä epäilty.

Suhde kaltevalla pinnalla ja alamäki on alkanut. 

Eipä ollut järkevä päätös. Itse antaisin jo kenkää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat