Hotellihuone Turussa tunniksi?

Vierailija

Mistä Turussa saa n. tunniksi käyttöön hotellihuoneen? Tilanne on vähän kinkkinen koska olemme varattuja eikä kummankaan kotiin voi mennä eikä toisaalta koko yöksi tarvittaisi huonetta. Suositelkaa pikaisesti vaihtoehtoja, mielellään edullisia. Kiitos.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otatte yöks vaa . Kai teillä nyt sen verran rahaa on. Vaikka olisittekin sen tunnin vaan.

Olen kai vähän pihi, tuntuu tuhlaukselta maksaa koko yöstä kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain vaivaiseksi tunniksi... mitä ihmeen amatöörejä te olette, eihän siinä ehdi kuin aloitella. Niin tasotonta.

Valitettavasti on vähän kiire kun toisen puoliso on tulossa kaupungille eli aikataulu syynä.

Vierailija

Etsitte halvimman hotellin ja sinne sitten vaikka tunniksi. Itse tykkään ompusta Helsingissä, sillä sinne coi mennä ja tulla oman aikataulun mukaan. Eikä tarvitse punastella tiskillä kun lähtee ajoissa pois. Normihotellissa maksan laskun sisäänkirjautuessani, niin sitten voi vain jättää avainkortit ja lähteä, kun homma on hoidettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etsitte halvimman hotellin ja sinne sitten vaikka tunniksi. Itse tykkään ompusta Helsingissä, sillä sinne coi mennä ja tulla oman aikataulun mukaan. Eikä tarvitse punastella tiskillä kun lähtee ajoissa pois. Normihotellissa maksan laskun sisäänkirjautuessani, niin sitten voi vain jättää avainkortit ja lähteä, kun homma on hoidettu.

Kiitos tämä on hyvä vinkki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Farmariauto, tummennetut takalasit, takapenkki alas ja patja. Näillä mennään ihan ilmaiseksi.

Farkku jäi pihaan kun lähdin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmariauto, tummennetut takalasit, takapenkki alas ja patja. Näillä mennään ihan ilmaiseksi.

Farkku jäi pihaan kun lähdin...

Normaalisti ajan myös omalla pikkuautollani, mutta näihin "asiakastapaamisiin" tarvitsen miehen farkun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat