Seuraatko julkkisten perhe-elämää / lasten kasvua?

Vierailija

Jos seuraat niin keitä? :)
Minä seuraan jonkin verran. On ihan mielenkiintoista nähdä minkä näköisiksi lapset varttuvat (muistuttavatko vanhempiaan). Samalla kauhistelen ajan nopeaa kulumista kun huomaan "ihan äsken syntyneen" lapsen olevan jo esiteini-iässä tai lähes aikuinen. :D

Kommentit (14)

Vierailija

Joistakin luen uutisjuttuja, jos osuu silmään. Kaikki ei kiinnosta. Näistä saatan lukea: kuninkaallisten lapset (vain Ruotsi ja Iso-Britannia), Jolie-Pittin lapsikatras (hauska se Shilohin poikamainen look), Suri Cruise, Lourdes, Beckhamit, Selänteet, Michael Jacksonin lapset, ym. Johnny Deppin ja Vanessa P:n Lily Rose on superkaunis :)

Vierailija

Ei voisi vähempää kiinnostaa,ei itse julkkikset puhumattakaan heidän perhe-elämästään. En ole koskaan ymmärtänyt sellaista henkilökulttia.

Keskityn mieluummin tekemään omasta ja läheisteni elämästä mahdollisimman hyvän .

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Olisin kiinnostunut jos Jenni vartiainen tulisi raskaaksi koska hänellä lapsettomuusongelma. Mutta en halua asiaa sen enempää jauhaa vaan asia on hänen ja perheen oma eikä kuulu muille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa,ei itse julkkikset puhumattakaan heidän perhe-elämästään. En ole koskaan ymmärtänyt sellaista henkilökulttia.

Et taida tietää kultti-sanan merkitystä? Se, että lukee lehdestä uutisen jonkun julkkiksen tekemisistä on aika kaukana kultista tai muustakaan palvonnasta. Eri asia sitten johonkin tiettyyn ihmiseen täysin hurahtaneet superfanit (uleensä nuoret), jotka omistavat koko vapaa-aikansa tälle fanitusharrastukselle.

Vierailija

Meitzzi kirjoitti:
Olisin kiinnostunut jos Jenni vartiainen tulisi raskaaksi koska hänellä lapsettomuusongelma. Mutta en halua asiaa sen enempää jauhaa vaan asia on hänen ja perheen oma eikä kuulu muille.

Jos naisella ei ole lapsia, onko sen aina pakko olla jokin "lapsettomuusongelma"? Entäs jos onkin ihan oma valinta ettei hanki lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vihaan turhia julkkiksia, en siis todellakaan seuraa.

Jos näyttelijät, laulajat ja kuninkaalliset on turhia julkkiksia, niin ketkä ovat niitä oikeita julkkiksia? Urheilijat, kirjailijat ja poliitikot?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää kultti-sanan merkitystä? Se, että lukee lehdestä uutisen jonkun julkkiksen tekemisistä on aika kaukana kultista tai muustakaan palvonnasta. Eri asia sitten johonkin tiettyyn ihmiseen täysin hurahtaneet superfanit (uleensä nuoret), jotka omistavat koko vapaa-aikansa tälle fanitusharrastukselle.

Se, että nimenomaanhaluaa lukea sen uutisen julkkiksesta on jo henkilöpalvontaa -tai henkilövihaa. Joka tapauksessa herättää jotain tunteita.

Minua ei tippaakaan kiinnosta,en vaivaudu lukemaan.

Jos arvostan jotain esim. näyttelijää tai muusikkoa, arvostan sitä hänen työtään. Ei minua kiinnosta, millainen hän on ihmisenä tai mitkään muutkaan häneen liittyvät asiat, paitsi ammatilliset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meitzzi kirjoitti:

Jos naisella ei ole lapsia, onko sen aina pakko olla jokin "lapsettomuusongelma"? Entäs jos onkin ihan oma valinta ettei hanki lapsia?

Tuo kommentti varmaan koskee sitä juoruilua mitä täällä on ollut, ettei Jenni voisi saada biologisia lapsia. Taitaa olla vain ilkeämielinen juoru kuten kaikki muukin kommentointi Jennistä tällä palstalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat