Voinko saada OP Visa Debit kortin?

Vierailija

Voit hakea OP-Visa Debitiä, kun:
olet vähintään 18-vuotias
olet Osuuspankin tai Helsingin OP:n pääasiallinen asiakas
sinulla on säännölliset palkka- tai eläketulot
sinulla on riittävä maksukyky ja raha-asiat moitteettomasti hoidettuna
asut pysyvästi Suomessa.

Noi on ehdot. Olen 18v ja saan perhe-eläkettä 60e kuukaudessa. Mulla on tällä hetkellä ihan perus pankkikortti, mutta sen kanssa EI voi maksaa tuotteita netissä. Ostan kuitenkin suurimman osan asioista netistä yms.

Kommentit (10)

Vierailija

Depit-kortti on peruspankkikortti.

Jos meinaat maksella netissä tarvit varmaan Credit-kortin.

Voit hakea OP-Visaa, kun:

olet vähintään 20-vuotias
olet Osuuspankin tai Helsingin OP Pankin pääasiallinen asiakas
asut pysyvästi Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Depit-kortti on peruspankkikortti.

Jos meinaat maksella netissä tarvit varmaan Credit-kortin.

Voit hakea OP-Visaa, kun:

olet vähintään 20-vuotias
olet Osuuspankin tai Helsingin OP Pankin pääasiallinen asiakas
asut pysyvästi Suomessa.

Ei, kun tota Debitiä tarkoitan. Mulla on tällä hetkellä sellainen kortti, jossa lukee Electronic use only ja sillä ei ole pystynyt maksamaan netissä, paitsi jossain tietyissä sivustoissa. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarvitset Creditin jos haluat maksaa netissä ulkomaisille sivuille. Suomessa tarvitset pankkitunnukset. Eli kumpaa haet?

Ei tarvitse Creditiä. Mulla on Osuuspankilta ihan perus Visa Debit millä hoitelen nettiostokset, sen voi liittää myös PayPaliin ja maksaa sitä kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarvitset Creditin jos haluat maksaa netissä ulkomaisille sivuille. Suomessa tarvitset pankkitunnukset. Eli kumpaa haet?
Mulla on tunnukset ja kortti, mutta kortissa lukee Electronic use only ja mun tietämuksen mukaan sen kanssa ei voi ostaa mitään netistä. En voinut liittää sitä PayPaliin. Eli tota Creditiä haen siis. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunnukset ja kortti, mutta kortissa lukee Electronic use only ja mun tietämuksen mukaan sen kanssa ei voi ostaa mitään netistä. En voinut liittää sitä PayPaliin. Eli tota Creditiä haen siis. AP

Et tarvi creditiä, debit riittää. Ja kyllä se Visa Electron käy todella monessa nettikaupassa kun napsautat nettipankista nettimaksamisen päälle. Netissä ostaminen ON elektronista käyttöä :)

Vierailija

Electroniin aktiiviseksi Verified by Visa -palvelu, niin toimii luottokortin tilalla useimmissa paikoissa, tai vähintäänkin sen voi liittää Paypaliin ja maksaa sitä kautta. Mulla oli se käytössä monta vuotta, ennenkuin hankin luottokortin.

Vierailija

Et saa varmasti luottokorttia ja aika epätodennäköistä että saisit debitiäkään.

Minä olen aina pystynyt maksamaan ongelmitta OP Visa Electronilla nettiostokset sekä kotimaisissa että ulkomaisissa verkkokaupoissa. Oletko edes yrittänyt sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et tarvi creditiä, debit riittää. Ja kyllä se Visa Electron käy todella monessa nettikaupassa kun napsautat nettipankista nettimaksamisen päälle. Netissä ostaminen ON elektronista käyttöä :)

Ahaa, en oo kyllä nettipankista napsauttanut mitään päälle. Pitää varmaan tutkiskella sitä. Kiitos neuvoista, oon vähän tumpelo näiden asioiden kanssa. :) AP

Vierailija

Kuten näet, on ehkä yksilöllistä kenelle myönnetään Credit, Debit tai pelkkä Electron. Luulen, ettei sitä voi selvittää muualla kuin pankissasi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat