Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halasin mun ihastusta ja mun kädet jäi halauksessa sisäpuolelle

Vierailija

Olen siis mies ja lukenut netistä paljon deittivinkkejä, miten esiintyä alfamaisena jne. Yksi vinkki minkä oon lukenut on että halatessa miehen käsien tulisi olla "ulkopuolella" naisen käsien päällä. Halasin tänään mun ihastusta kun kävin hänen kanssa kahvilla ja vasta jälkeenpäin tajusin halanneeni kuin beta mies. Miten etenen tästä eteenpäin? Luuleeko nainen nyt, että en uskalla koittaa iskeä häntä ja että haluan olla vain kaveri?

Kommentit (14)

Vierailija

Älä kuuntele näitä alfa beeta delta omega ypsilon ja mitä näitä nyt on -juttuja. Ole oma itsesi ja kohtele naisiakin ihan vain tavallisina ihmisinä. Tommonen ihmisten kategorisointi on typerää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oi, peli on menetetty. Tai oikeastaan se menetettiin jo kun aloit ajatella tämmöisiä. 

Mitä tarkoitat? Ei naisia kiinnosta beta mies niin on pakko miettiä kehonkieltä jne.

AP

Vierailija

Virheen voit korjata vain yhdellä tavalla. Haasta se kädenvääntöön, kun olette seuraavalla romanttisella illallisella. Jos ei ala, laita kyynärpää pöydälle ja pyydä tarjoilija paikalle kädenvääntöön. Kun tarjoilijakin kieltäytyy, se tajuu kuinka alfa olet, kun muutkaan ei halua vääntää kättä kanssasi.

Vierailija

Mutta kun kaikki naiset ei halua alfaa. Eli jos esität muuta kuin olet, saat vielä ihan vääränlaisen naisen eikä hommasta sitten tule mitään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kaikki naiset ei halua alfaa. Eli jos esität muuta kuin olet, saat vielä ihan vääränlaisen naisen eikä hommasta sitten tule mitään

Hahah repesin naurusta

Vierailija

Onko noin aikaansaamattomia miehiä olemassa. Jos et tiedä miten edetä ilman kyselyä ym niin UNOHDA! Teet itsestäsi vaan typerän!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies 29+1:n kaksosveli? Kuulostaa ihan yhtä vajakilta kuin Mies29+1.

Jonkinasteisesta assbergeristä tässä on kyse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat