Dumle-pussissa piti olla kolmea eri dumlea mutta valtaosa oli sitä tummasuklaista!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Eli kaikista pahinta. Kiitos vaan.
Onko muilla käynyt vastaavaa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehditkö sä jo syödä ne?

No oon mä jo aika monta syönyt. Niitä liilakääreisiä oli kaiken kaikkiaan kolme kappaletta koko pussissa. Punaisia en laskenut mutta veikkaisin seitsemää. Loput ruskeita ja niitä oli siis PALJON. Ja kauhean makuisia.

Vierailija

On käynyt, lakritsit lemppareita ja niitä on yleensä 1. Valitin tästä jopa viime talvena Fazerille, niin pyytelivät jotain eränumeroita ja kaikkia, en minä noita ollut säästänyt kun tarkoituksena ei ollut mitään rahoja pyydellä takaisin sen kummemmin vaan huomioida epätasapaino sisällössä.

Mitään hyvityksiä en siis saanut ja sama touhu ilmeisesti jatkuu (en osta enää ko. karkkipussia)...

Vierailija

Valita valmistajalle. Minä tein niin kun jossain suklaasekotuspussissa piti olla kolmea eri makua ja käytännössä 90 % oli vaan sitä yhtä makua ja loput niitä kahta. Valmistaja vastasi, että jossain pakkauskoneessa tms oli ollut jotain vikaa, jonka takia tässä erässä tuo sekoitus oli persiillään. Ne lähetti minulle uuden pussillisen joka oli ok. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On käynyt, lakritsit lemppareita ja niitä on yleensä 1. Valitin tästä jopa viime talvena Fazerille, niin pyytelivät jotain eränumeroita ja kaikkia, en minä noita ollut säästänyt kun tarkoituksena ei ollut mitään rahoja pyydellä takaisin sen kummemmin vaan huomioida epätasapaino sisällössä.

Mitään hyvityksiä en siis saanut ja sama touhu ilmeisesti jatkuu (en osta enää ko. karkkipussia)...

Jep munkin lemppareita on ne lakritsit. Originalit on toisiksi parhaita. On varmaan tarkoituksella tehty että niitä joista ei niin tykätä laitetaan eniten. En vaan ymmärrä syytä - onko niiden valmistaminen halvinta? Ilmeisesti. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on just mun lemppareita! Ja tokana violetit. Silti päädyn saamaan melkein aina pusseja joissa eniten punaisia.

Mulla sama juttu

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat