Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttaminen pelkällä ruokavaliolla?

Vierailija
06.11.2015 |

Jääkö iho löysäksi, jos ei harrasta liikuntaa muuten kuin satunnaiset kävelylenkit n. 3 kertaa viikossa tunnin verran kerrallaan. Mitat nyt 161 cm ja 80 kg. Tarkoitus olisi saada pois n. 15 kg ihan vain jättämällä pois iltapala ja vähentämällä annoskokoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä syö.

Vierailija
2/4 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan jäänyt, olin 158/86 ja aika helposti ruokavaliolla lähti alussa 10 kiloa, sitten kuluikin 3 vuotta ja nyt painan 54kg. Vuosi sitten kyllä aloitin liikunnan, mutta en ole edelleenkään himoliikkuja, kävelystä tykkään. Minulla avainsana oli ilmeisesti rauhallinen tahti ja en siis mitään kauheaa diettiä pitänyt, muutin vain syömistapojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihduttanut 85 kilosta 53 kiloon täysin ilman liikuntaa. Ei jäänyt mitään löysää ihoa minnekään, vaikka olin nelikymppinen laihduttaessani. 

Vierailija
4/4 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? En usko, että 15 kg laihtumisesta jää mitään löysää nahkaa. Itse olen laihtunut viimeaikoina 20 kg (88 kg --> 68 kg), eikä ole löysää nahkaa. Muuten, hyvin usein "löysä nahka" ei oikeasti ole löysää nahkaa, vaan ihan läskiä. Tässä hyödyllistä tietoa aiheesta: http://www.marksdailyapple.com/how-to-get-rid-of-excess-skin-after-majo…