sopiva koirarotu minulle?

Taimi

olen unelmoinut koiranpennun hankkimisesta jo pidemmän aikaa, mutta ongelmaksi on muodostunut oikean rodun löytäminen. haluan pienen ja söpön koiran, jonka kanssa voin jakaa ilot, surut, arjen murheet ja elämän onnen hetket. haluan koiran joka käpertyy viereeni kun makoilen illalla sängyllä, koiran joka tarkkailee kotiaskareitani ja koiran joka kuuntelee tarkkaavaisesti loputonta höpöttelyäni. paijailukoiran, joka rakastaa ja jota paijata aina ikuisuuksiin asti. chihuahua yksi mahdollisuus, harkittu ja vaihtoehto numero yksi. mutta. tää äippä tykkää piereskellä, ja haluaisin että saisin koirasta ns. "pierukaverin" itselleni :) kärsin suolistosairaudesta, ja tapanani onkin "tuuttailla" todella rajuja pieruja ilmoille iltaisin. näihin on naapuritkin heränneet, mutta ymmärtävät, kun kerron "sairaudestani ;)". toisin sanoen, haluan koiran jonka kanssa voin piereskellä yhdessä, pienen koiran joka piereskelee kuin valtava mikä-tahansa-paljon-piereskelevä-peto. hävyttömän ja julkean elukan joka ei häpeä. noin muuten koiran tulisi oltava luonteeltaan kiltti ja ennen kaikkea SÖPÖ! Suositelkaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Siis mitä helevettiä mä just luin.

Sä haluat pikkukoiran, joista moni on jalostettu sairaaks. Tääkään ei kuitenkaan riitä. Sä haluat koirarodun jolle on vielä jalostuksen ongelmana ruuansulatusvaivoja.

Mä luulin että oisin nähnyt about kaiken mut ei. Aina tää palsta onnistuu yllättään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat