Mikä alkoholi toimii parhaiten unettomuuteen?

Vierailija

Eikös konjakkilasillinen ole se klassisin vaihtoehto? Tulee vain pirun kalliiksi juoda lasillinen joka ilta. Saako apteekinkonjakille kelakorvausta jos saa reseptin?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Etanoli on ainoa alkoholi mitä ihminen voi juoda ja silti pysy hengissä / säilyttää näkäkykynsä. Se on sitten ihan sama juotko etanolisi kaljana tai viinana, sillä etanolissa ei ole etanolin lisäksi muuta päihdyttävää ainetta. Molemmilla on sama vaikutus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etanoli on ainoa alkoholi mitä ihminen voi juoda ja silti pysy hengissä / säilyttää näkäkykynsä. Se on sitten ihan sama juotko etanolisi kaljana tai viinana, sillä etanolissa ei ole etanolin lisäksi muuta päihdyttävää ainetta. Molemmilla on sama vaikutus.
Metanoli pitoisuus juomissa vaihtelee. Kyllä viskikänni eroaa kaljapöhnästä.

Vierailija

Tuli tuossa parina lähekkäisenä päivänä naukkailtua ja unet on kyllä loistaneet poissaolollaan, mitä nyt pientä horrosta ja painajaisia+hikilammikko aina herätessä.

Jos entiset merkit paikkaansa pitää, toinen mokoma pari yötä vielä edessä :p.

Parempaan suuntaan onneksi pikkuhiljaa.

Vierailija

Mulla keskikalja on paras unettaja. Viinistä ja sitä väkevämmistä minulla tulee lähinnä piristyminen, sellainen bilefiilis. Niillä saan unetuksen aikaan vain, jos juon niin paljon että alkaa sammututtaa :D Mutta kalja tai pari hitaasti juotuna unettaa tehokkaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoholi huonontaa unen laatua ja määrää.

Avaus lienee kaiketi provo.

Et taida tietää mitä unettomuus on? Ei paljon kiinnosta mitä se unenlaatu on kunhan sitä edes vain saisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös konjakkilasillinen ole se klassisin vaihtoehto? Tulee vain pirun kalliiksi juoda lasillinen joka ilta. Saako apteekinkonjakille kelakorvausta jos saa reseptin?

Etyylialkoholi. Metanolista lähtee näkö ja xylitoli pierettää.

Vierailija

Kaksi annosta teräviä. 

Kalja tai siideri pissattaa aamuöstä ja se sitten niistä hyvistä yöunista. Ainakin mulla se vessassa käynti katkaisee pahoin. Pyöriskelen parikin tuntia saamatta unta tämän jälkeen. 

Mutta yleisesti en suosittelisi lainkaan alkoholia, vaan kunnon liikuntaa alkuillasta. Ei liian lähellä nukkumaanmenoaikaa siis. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi annosta teräviä. 

Kalja tai siideri pissattaa aamuöstä ja se sitten niistä hyvistä yöunista. Ainakin mulla se vessassa käynti katkaisee pahoin. Pyöriskelen parikin tuntia saamatta unta tämän jälkeen. 

Mutta yleisesti en suosittelisi lainkaan alkoholia, vaan kunnon liikuntaa alkuillasta. Ei liian lähellä nukkumaanmenoaikaa siis. 

Jos liikunta auttaisi, ei ongelmaa olisi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat