Riita tiskaamisesta johti siihen että mies rikkoi puhtaat astiat

Vierailija

Olen tiskannut suunnilleen koko sen ajan mitä olemme yhdessä asuneet, yksin. Nyt eilen tulin rättipoikki-väsyneenä töistä kotiin ja aamulla olin kysynyt mieheltä voisiko hän edes kerran hoitaa tiskit. No mies istui tv:n ääressä imemässä kaljaa kun tulin ja tiskit yhä hujan hajan keittiössä.

Kysyin että voisiko hän nyt viimein hoitaa ne tiskit, hän nousi ylös, repi koko kuivauskaapin ritilän irti ja paiskasi lattialle. Olemme vasta pari kuukautta sitten muuttaneet yhteen joten astioita ei ole paljon mutta 3 lautasta ja 6 korkeaa lasia + kolme kahvikuppia jotka olivat puhtaana kaapissa hajosivat.

Sanoi että nyt on sulle tekemistä niin voit nalkuttamisen sijaan siivota nuo sirpaleet. Pakkohan se oli frettini takia joka on vapaana kämpässä, ettei satuta itseään siruihin.

Miten tuo osaakin olla noin urpo.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Jätä se Sika!

Jos se repii astiakaapin alas, niin siitä ei ole pitä matka siihen että alkaa mätkiä sinua turpaan. Jätä nyt, kun yhteistä elämää ei ole vielä kauan takana.

Vierailija

Olen itse jättänyt ja tullut jätetyksi pienemmistä syistä. Aina ei ehkä ois kannattanut, mutta sun kannattaa. Ei toi tuosta parane, usko vanhaa.

Vierailija

Pöljä mies, olisi edes rikkonut ne likaiset astiat... Ihan mielenkiinnosta niin onko mies asunut koskaan yksin ja jos on niin millainen siivo siellä oli?

Vierailija

On se hyvä, että näin parin kuukauden kokemuksella jo tiedät mitä tulevaiuutesi yhdessä tuon aarteen kanssa tulee olemaan.

Milloin teille tulee vauva?

Vierailija

10, mies muutti suoraa kotikotoaan vanhempiensa luota. Siellä äitinsä teki suurimman osan kotitöistä. Minä olen 19 ja hän 22v. Hän on tällä hetkellä työtön.

Ei hän ole minua koskaan lyönyt. Kerran tosin nöyryytti minua kun tulin juhlimasta ystävien kanssa niin käski vessan ja ottaa pikkuhousut pois kun halusi tarkistaa ettei siellä ole "mutakuonojen spermaa"

Oli silloin todella pelottava, semmoinen samea katse ja silmät seisoi päässä.

Ap

Vierailija

Nyt jalat alle ja juokse! Tuosta ei ole pitkä matka siihen, että jotain arvokkaampaakin hajoaa tai pahimmillaan agression kohteena olet sinä! On niin selkeät varoitusmerkit että kannattaa vaan ottaa hatkat.

Vierailija

Tuo vahvisti. Lähde. Olin itse nuorena vastaavassa suhteessa ja lähdin, enkä ole katunut hetkeäkään. Älä päästä tilannetta turhaan liian pitkälle. Mies ei kunnioita ja arvosta sinua. Ei teillä ole toimiva suhde. Vasta myöhemmin itsekin tajusin, millainen on toimiva parisuhde.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat