KEPU-Sipilä: "Hyvin todennäköisesti kävelen aamulla presidentin luo". -Ei sitten kävellytkään.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jos päätöksen teko kyky ja nopeus on tätä luokkaa kun se nyt tähän asti on tämän sote jutun osalta ollut epäillä sopii ettei isolla alueella päätöksen teko kyky ole yhtään tehokkaampaa kuin edellisillä hallituksilla.
Kuka sellaista edes luuli? Onko tässä maassa vielä noin höynäytettäviä ihmisiä? Minä ainakin tiesin heti, että tämä hallitus ei kauan sovussa pysy ja päätökset ovat suomalaisille pelkästään haitaksi. Tosin en edes minä osannut tällaista soutaa-huopaa/päätetään-vedetään päätökset pois -hallitusta kuvitella. Ja hallitus on ollut koossa vain muutaman kurjan kuukauden! Vielä pitäisi kestää kevääseen 2019 saakka... ei tule kauppoja. Jos tästä selviävät, uusi kaaos on odotettavissa viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Kaikkein karmaisevin Suomen hallitus on kyseessä - ja minä sentään muistan asioita jo n. 45 vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus haluaa tehdä elämän muualla Suomessa kuin Isoissa kaupungeissa mahdottomaksi. Miksi enää pidämme huolta esim Lapista ? Sama lahjoittaa koko läntti venäläisille vai mitä??
Millähän tavalla se Kokoomus tekee elämisen lapissa mahdottomaksi? Älä syytä kokoomusta omista ongelmistasi.
Yksinkertaisesti viemällä palvelut liian kauaksi asukkaista. En ole Lapista, eikä minulla ole ongelmia. Asun kaupungissa. Mutta Kokoomuksen politiikkaa en voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päätöksen teko kyky ja nopeus on tätä luokkaa kun se nyt tähän asti on tämän sote jutun osalta ollut epäillä sopii ettei isolla alueella päätöksen teko kyky ole yhtään tehokkaampaa kuin edellisillä hallituksilla.
Kuka sellaista edes luuli? Onko tässä maassa vielä noin höynäytettäviä ihmisiä? Minä ainakin tiesin heti, että tämä hallitus ei kauan sovussa pysy ja päätökset ovat suomalaisille pelkästään haitaksi. Tosin en edes minä osannut tällaista soutaa-huopaa/päätetään-vedetään päätökset pois -hallitusta kuvitella. Ja hallitus on ollut koossa vain muutaman kurjan kuukauden! Vielä pitäisi kestää kevääseen 2019 saakka... ei tule kauppoja. Jos tästä selviävät, uusi kaaos on odotettavissa viimeistään ensi vuoden alkupuolella. Kaikkein karmaisevin Suomen hallitus on kyseessä - ja minä sentään muistan asioita jo n. 45 vuoden ajalta.
Puhutko nyt edellisestä vai jostakin muusta niistä edellisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt edellisestä vai jostakin muusta niistä edellisistä?
Ihan tästä SSS-porukasta, niin kuin hyvin saa tekstistäni selville, jos vain osaa lukea. Ihan kaikki eivät näköjään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus haluaa tehdä elämän muualla Suomessa kuin Isoissa kaupungeissa mahdottomaksi. Miksi enää pidämme huolta esim Lapista ? Sama lahjoittaa koko läntti venäläisille vai mitä??
Millähän tavalla se Kokoomus tekee elämisen lapissa mahdottomaksi? Älä syytä kokoomusta omista ongelmistasi.
Yksinkertaisesti viemällä palvelut liian kauaksi asukkaista. En ole Lapista, eikä minulla ole ongelmia. Asun kaupungissa. Mutta Kokoomuksen politiikkaa en voi hyväksyä.
Eikös ihmiset asu maalla sen vuoksi, että pääsevät omaan rauhaan?
Ei me voida Suomen kokoisessa maassa taata joka pellon nurkkaan samoja palveluita. Se on eri hintaista vetää 100m kuitua kaupungissa, kuin 100km jonnekin metsän keskelle. Yksi iso rakennus on halvempi rakentaa kuin 20 pientä.. jne.
Mielelläänhän sitä rakentaisi koko suomeen täyteen teitä ja kaikkea hienoa, mutta kaikki maksaa ja Suomi ei ole rikas.
Se on ihmisen oma valinta missä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä päättää sotesta:
Hahaa, noinhan se juuri on. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me voida Suomen kokoisessa maassa taata joka pellon nurkkaan samoja palveluita. Se on eri hintaista vetää 100m kuitua kaupungissa, kuin 100km jonnekin metsän keskelle. Yksi iso rakennus on halvempi rakentaa kuin 20 pientä.. jne.
Mielelläänhän sitä rakentaisi koko suomeen täyteen teitä ja kaikkea hienoa, mutta kaikki maksaa ja Suomi ei ole rikas.
Ja pääkaupunkiseudulla suunnilleen kaikki valittavat asuntojen hinnoista ja elämisen kalleudesta! Pitäisivät suunsa kiinni, koska sehän on oma valinta, missä asuu. Meiltä muita vain haukotuttaa moinen turha kälätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pääkaupunkiseudulla suunnilleen kaikki valittavat asuntojen hinnoista ja elämisen kalleudesta! Pitäisivät suunsa kiinni, koska sehän on oma valinta, missä asuu. Meiltä muita vain haukotuttaa moinen turha kälätys.
Juuri näin! Pääkaupunkiseudulla ei valiteta asumisen kalleudesta ja maaseudulla palvelujen puuttumisesta. Kummatkin on turhaa ja typerää ruikuttamista, elämä on valintoja.
Rajallisella määrällä rahaa, saadaan rajallinen määrä palveluita. Tottakai palvelut pitää keskittää sinne missä ihmiset asuu. Miksi syytää rahaa pellon keskelle palveluihin joita kukaan ei käytä?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei kaadu, keskusta joutui tulemaan vastaan, lopullinen sotealueiden määrä on 12-15 alueen välillä.
Keskusta hellii julkisen sektorin työpaikkoja maakunnissa.
Avoimelle sektorille paskaa niskaan. Rehelliset työntekijät joutuu ruokkimaan nämä keskustan käenpojat ja mätämunat loiset.
Nämä kepulaiset on haukkuneet tupailloissa duunaria niin kauan että mihinkään rehelliseen työhön näiden jälkipolvi ei nöyrry niin sitten näille pitää järkätä sinne julkiselle se palkintovirka ja puuhatyöpaikka. Tätä tämä Kepun sote-alueet on.
Kuka nämä pystyy elättämään. Ensin maanviljelijöille miljardikaupalla ja sitten hallinnon ylimiehitys kepulaisilla "maakuntamallia" joo justiin.
On raskasta asua kepun "miehittämillä" alueilla, ei voi muuta sanoa.On nämä sellaisia risteja kansalle että ei paremmasta väliä. Vain kuolema pelastaa.
12 sotealuetta ja hyvä julkinen terveydenhuolto. Muuten uudet vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Rajallisella määrällä rahaa, saadaan rajallinen määrä palveluita. Tottakai palvelut pitää keskittää sinne missä ihmiset asuu. Miksi syytää rahaa pellon keskelle palveluihin joita kukaan ei käytä?
Maatalousloisella on oikeus (!!) asua siellä maaseudulla ja nostaa melkein 6000e tukia kuukaudessa. Ja eihän se nyt ole sille loiselle ihmisarvoista elämää ellei se saa täysin vastaavia palveluita kuin mitä saisi helsingissä. Ja mielellään vähintään kuukauden loma Thaimaamahan talveks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousloisella on oikeus (!!) asua siellä maaseudulla ja nostaa melkein 6000e tukia kuukaudessa. Ja eihän se nyt ole sille loiselle ihmisarvoista elämää ellei se saa täysin vastaavia palveluita kuin mitä saisi helsingissä. Ja mielellään vähintään kuukauden loma Thaimaamahan talveks.
Olen maatilallinen. Voin myydä tilani sinulle, kerran tällä rikastuu todenteolla.
Milloin tehdään kaupat?
Mutta kokoomuslaiset (vrt. Holkeri muinoin) sentään juovat aina kahvia! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1446784575361.html
Vierailija kirjoitti:
Ja jyrkkä ei kaikille Kokoomuksen märille päiväunille yksityistää julkisia terveyspalveluja.
Postilakia pitää muuttaa niin että haja-asutusalueille on velvoite jakaa vain 2-3 kertaa viikossa.
Eihän siinä ole mitään järkeä että poltetaan bensaa parin kirjeen takia viitenä päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maatilallinen. Voin myydä tilani sinulle, kerran tällä rikastuu todenteolla.
Milloin tehdään kaupat?
OK. voin ostaa, mutta palveluita en sinne kaipaa. Ne löytyy tarvittaessa kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jyrkkä ei kaikille Kokoomuksen märille päiväunille yksityistää julkisia terveyspalveluja.
Jyrkkä ei kommunistien tehottomille julkisille palveluille.
Pisararata on jokseenkin järjetön idea. Helsingissä on jo metrontynkä. Jatkakoot sitä jos pitää maan alle kaivaa tunneleita. Junavaunut ja koko juna ei ole todellakaan edes muotoiltu maanalaiseen tehokkaaseen liikennöintiin, metro taas on suunniteltu siihen hommaan.
Se, että jotain hiton pisararataa koitetaan vääntää väkisin läpi kuvastaa kaikkea sitä mikä vika on poliittisessa päätöksenteossa. Se ei tuota järkevimpiä eikä parhaita ratkaisuja. Lähinnä nuo ratkaisut juntataan läpi koska poliitikko sitoo arvovaltansa sen projektin läpimenoon.