Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nauroi minulle. Yritin peruuttaa peräkärryn kanssa

Vierailija

ja tein kolhun autoni kylkeen. Mies seisoi pihassa kaverinsa ja isänsä kanssa, ja nauroi vahingoniloisesti kun peruutin kärryn auton kylkeen. Olin pyytänyt miestä kääntämään auton mulle valmiiksi että pääsen lähtemään pihasta mutta ei tehnyt sitä. Nauroi vaan ja vitsaili naisten ajamisesta, kaikki kolme nauroivat. Raivostuttaa niin! Autossani on iso kolhu ja mies ei varmaan suostu edes korvaamaan korjausta. Miksi piti nöyryyttää minua tahallaan, en ole ikinä ennen ajanut peräkärryn kanssa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Peräkärryn kanssa peruuttaminen täytya harjoitella, että tajuaa sen niksin, miten se kärry käyttäytyy, kun ratista kääntää. Sen oppii, muttei tuskin ekalla kerralla onnistu kuin tuurilla. Itse peruutan traktorin ja päräkärryn kanssa tiukkoihinkin paikkoihin ja siinä on se sama juju, joka on looginen ja helppo sitten kun sen vain opettelee. Minusta nauraminen on halpamaista.

Vierailija

Samalla vaivalla olisi voinut peruuttaa miehen kylkeen. Olisi jatkanut nauramistaan matkalla lasarettiin. Sinä olisit voinut sitten rauhassa harjoitella peruuttamista kärryn kanssa, kun häiriötekijät on poistettu pihasta.

Vierailija

Hermostutti muutenkin koko peruutus ja vielä kolme miestä seuraa sivusta uteliaana! On niin nöyryytetty olo! ap

Vierailija

Toisen tahallinen nolaaminen ei ole terveen ihmisen touhuja. Oliko tämä ensimmäinen kerta, kun miehesi toimi näin?

Vierailija

Peräkärryllä peruuttaminen on hiton vaikeaa! Oliko täynnä tavaraa? Mä olen joskus kiukulla siirtänyt peräkärryä itse työntäen, kun peruuttaminen ei ole onnistunut.
Tietenkään miehesi ei pidä korvata sun autoa, mutta sitä ihmettelen miksi eivät tulleet pysäyttämään sua, kun huomasivat, että kohta kolisee? Idiootteja koko porukka?

Vierailija

Miten peräkärrylle kävi?
 Miten sait sen kylkeen?

Isälle kävi kerran niin että lähti peruuttaamaan pihasta ja oli unohtanut että peräkärry on perässä, peräkärry kääntyi taakse linkkuun, auton puskuri hajosi ja peräkärryn aisa vääntyi.

Jos aikoo liikkua kärryn kanssa, niin eikö kannattaisi opetella peruuttamaan sen kanssa? Jos jossain piti mokata, niin oma piha oli parempi paikka kuin jonku umpitien päässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisen tahallinen nolaaminen ei ole terveen ihmisen touhuja. Oliko tämä ensimmäinen kerta, kun miehesi toimi näin?

Kyllä, ensimmäinen kerta ja siksi en voi uskoa että teki näin! Ajattelin että korvaisi koska pyysin kääntämään auton valmiiksi mutta ei suostunut sitä tekemään. Tiesi kyllä etten ole ennen tehnyt sitä. Varmaan muiden miesten paikallaolo vaikutti, oli pakko äijäillä mun kustannuksella! ap

Vierailija

mä käännän aina peräkärryn käsin, en ikinä peruuta, paitsi jos on oikeasti paljon tilaa. Eikä muuten peruuta mun mieskään. Tämä ei ole meille kummallekaan mikään kynnyskysymys, eikä kumpikaan meistä koe sen heijastelevan yleistä ajotaitoamme tai muuta älykkyyttämme. Meillä ei tosin muutenkaan ole tapana nauraa toisillemme vahingoniloisesti eikä pilkallisesti. Me nauretaan vain yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liittyykö tähän juttuun vihaisia mummoja?

En ole mummo mutta helvetin vihainen kylläkin! ap

Vierailija

No olihan tuo toki aika törkeää.

Et kuitenkaan kertonut kaikkea. Mistä tilanne lähti, eli kuinka jouduit peruuttamaan autoa, jossa on peräkärry, ilman että sinulla on kokemusta asiasta.

Peräkärryn peruuttaminen ei ole vaikeaa verrattuna rekan peruuttamiseen, josta uskoisin että kukaan pihalla naureskelleista ei olisi selvinnyt.

Vastaavan varalle, pitää varmaan opettaa tytöt peruuttamaan peräkärryä ihan samalla tavalla, kuin isä opetti minut.

Vierailija

Nauraako mies muille asioille mitä teet? Mitä näet tuollaisessa "miehessä" joka oikein tahallaan läheistensä kanssa kokoontuu nauramaan sinulle?

Vierailija

Mä en käsitä miten sun miehesi kehtasi käyttäytyä noin?!? Vituttaa sun puolesta tosissaan!
Mun mies on kääntänyt jopa vieraiden autoja meidän pihalla, kun on tiennyt, että kokevat hankalaksi meidän pihasta lähtemisen.
Joka kerta, kun mies on pyytänyt mua ajamaan kärryä tai traileria, niin auto kärryineen on ajettu niin, että voin vain lähteä ajamaan eteenpäin.

Onko sun miehesi useinkin kusipää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat