Muita, jotka tykkäävät Ylen uudesta Koukussa-sarjasta?
Tämä sarja siis kyseessä, http://areena.yle.fi/1-2313985 Katselin ensimmäisen jakson kun se lähetettiin ja ilokseni huomasin eilen, että kaikki loputkin jaksot on näkyvissä. Tulikin sitten katsottua 6 jaksoa putkeen :D
Erityisesti pidän tuossa Matleena kuusniemen roolisuorituksesta.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan kakkososa on nyt Areenassa. Jäätävä. Katsoin viimeyönä kaikki peräkkäin, ei vaan malttanut jättää kesken.
Sama täällä!
Ja nyt väsyttää 😂🤣 onneksi on loma
Onko muut katsoneet uusia jaksoja? Minulla vielä pari näkemättä.
Roiha on kuuma...
Mielestäni roolitus on epäonnistunut. Matleena ja Tommi ei kyllä näytä parilta yhtään
Katoin vasta tänä syksynä 1. kauden ekaa kertaa ja pidin kovasti. Sen vuoksi odotukset oli kovat myös 2. kauden suhteen. En normaalisti katso suomalaisia sarjoja, koska tykkään enemmän englannin ja espanjan kielisistä ohjelmista ja saan niistä samalla kielikylpyä. Nyt kun yritin kattoo 2. kautta koukussa-sarjasta ei se uponnut ollenkaan. Ne Thaimaa kohtaukset oli ihan hirveitä!!! Harmi.. olisin toivonut ykköskauden tasosta settiä. Miksi oi miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko Matleena Kuusniemellä se pakollinen seksikohtaus?
Joo tissit heiluu
Sama. Muuten todella laadukas sarja
Nythän jaksoja ei pysty enää katsomaan kun uusi kausi alkaa vuoden alussa niin "HÄHÄ PIILOTETAAN SE EKA KAUSI NIIN NE EI NÄÄ NIITÄ; JOO TEHDÄÄN NIIN HIHI".
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt lopusta.
Samaa mieltä. Mutta tarkoittanee, että kolmatta kautta ei enää tule. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Nythän jaksoja ei pysty enää katsomaan kun uusi kausi alkaa vuoden alussa niin "HÄHÄ PIILOTETAAN SE EKA KAUSI NIIN NE EI NÄÄ NIITÄ; JOO TEHDÄÄN NIIN HIHI".
Kyllä Yle Areenassa näkyy ensimmäinen ja toinen kausi kokonaan, edelleen.
Roihaa näyttelevä Janne Hyytiäinen on kuuma! Samoin thaimaalainen mafiapomo. Yritin googlettaa tietoa thaimaalaisesta näyttelujästä, ei löytynyt, osaako joku salapoliisi-av auttaa?
Uusi kausi on vähän huitaisten kirjoitettu ja en pysy ihan kärryillä käänteissä.
Antinatsien sotkeminen mukaan oli turhaa.
Harmi myös, että Eero Milonoffin esittämä henkilö kuoli, oli mun suosikki.
Sara Meller näyttelee oudosti.
Eero Milonoff sopi mun mielestä parhaiten omaan rooliinsa. Siinä ukossa on hitusen oikeeta mafiosoo. Kaikista vähiten noita viboja mulle tuli päänäyttelijöistä. Tai se Matleena meni vielä jotenkuten, mut ei tosiaan vaikuttanut miltään alamaailman huumekuningattarelta vaan pikemmin piripäältä. Niin ja en sitten jaksanu noita sarjan teinejä yhtään. Niistä Thaimaa kohtauksista vielä sen verran, et olisivat nyt edes pikkusen laittaneet lisää rahaa elokuvantekoon ja kuvanneet ne OIKEESTI etelässä. Ärsyttää kun piti munata hyvä alku..
Ja siis hyvällä alulla tarkotan, että tos sarjas oli oikeesti ihan kattomisen arvosia kohtauksia ekassa tuotantokaudessa. Sen sekavan lopun jälkeen en vaan enää jaksanu alkaa jakso tolkulla odottelemaan muutosta parempaan.
Mutta pisteet Tommi Eroselle;) ihana!!!
Loppu oli pettymys :(
Hyytiäinen ja Eronen molemmat 50vee ja hyviä esimerkkejä miten miehet vaan paranee vanhetessaan.
Tajusko joku miksi se Roiha ilmianto kumppaninsa? Tajuaisin jos olis halunnut Pojun pois kuvioista mutta kun siellä oli se kontaktikin. Mulla meni se ihan yli hilseen.
Vierailija kirjoitti:
Tajusko joku miksi se Roiha ilmianto kumppaninsa? Tajuaisin jos olis halunnut Pojun pois kuvioista mutta kun siellä oli se kontaktikin. Mulla meni se ihan yli hilseen.
Mä käsitin sen niin, että Roiha yksinkertaisesti sai tämän migreenikohtauksen tmv huonoon aikaan ja kun ei päässyt sinne saarelle itse hoítelemaan Pojua niin päätti sitten polt taa hänet tuolla tavalla. Eihän Roiha sitä tiennyt, että poliisilla oli jo operaatio meneillään ja kiinniotot tehtäisiin heti. Hollannin kontaktia ei enää sitäkään tarvittu kun kuviot olivat menossa uusiksi. Natan taas Roiha ties lojaaliksi istumaan vaikka elinkauti sen.
Itse tykkäsin lopusta todella paljon, tää oli todellakin Oskarin osalta hyvin klassinen tarina lankeemuksesta. Hän päästi murhaajan pakenemaan (1. kausi), ja murh asi lopulta itsekin "selvittääkseen asiat", vaikka kaikki muut tajusivat Oskarin tilanteen aikaa sitten toivottomaksi, eikä hän itsekään kyennyt itseään selittämään. Roihakin sen sanoo, "siinä on todellinen konna joka huijaa itseäänkin", ja hänhän on heistä se joka kävelee pois lopulta vapaana miehenä. Loppujen lopuksi Oskari on jopa Kristaa häikäilemättömämpi, koska hänelle on annettu poliisin valta, siinä missä Krista pyrkii ainoastaan selviytymään. Ainoa hyvis koko sarjassa taitaa olla Riku, joka joutuu katsomaan vierestä kun esimiehetkin nauravat yhdessä Oskarin kanssa. Rikukin toki hairahtuu, mutta kykenee katumukseen.
Kaiken kaikkiaan Koukussa on eräs mielenkiintoisimpia ja parhaiten tuotettuja suomalaisia sarjoja koskaan.
Tulipa katsottua Yle Areenalta ykköskausi. Hyvä sarja, mutta ärsytti, että Oskari oli olevinaan joku 35-38-vuotias, ja saanut poikansa lähes teininä, kun pääosan esittäjä oli selvästi lähes viisikymppinen ukko. Jussi Nikkilä oli kyllä törkeän komea 😘
Sama täällä!