Onko teillä muilla näin? Mies ei varsinaisesti hyvän näköinen, mutta silti kuuma ja haluttava

Vierailija

Mä olen monesti miettinyt että mikä siinä on että mies vetää mua puoleensa kuin magneetti! Nytkin haaveilen vain että saisin häntä.. Hän ei ole mikään kovin komea ja vähän ylipainoinen, mutta silti en ole koskaan halunnut ketään yhtä paljon kuin häntä. Jumalauta miten kuuma mies.. Onko tämä sitten sitä rakkautta?

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla on aina ollut niin, että jos rakastan ihmistä ihmisenä, niin näen hänet ulkoisestikin viehättävänä, ja toisaalta jos tyyppi on ns. mulkku, niin komeakin ulkonäkö pilaantuu silmissäni ällöttävyydeksi.

Aviopuolisoni ei ole ihmisten yleisten mittareiden mukaan mitenkään komea: lyhyt, kaljuuntuva, kuivakan laiha suunnistusharrastuksen takia, silmälasipäinen. Mutta minä haluan häntä kovasti ja rakastan juuri hänen ulkonäköäänkin rakkauden takia jota tunnen hänen henkistä puoltaan kohtaan. 

Vierailija

Vähän samat täällä. Mies on ihan perussuomalainen ok-näköinen, mutta mun silmissä helvetin haluttava ja kuuma. Tämä tosin on tullut tutustumisen myötä, hyvä luonne komistaa jokaista ihmistä.

Vierailija

Kaverit aina ihmettelee miksi valitsen miehiä jotka eivät ole "tasoisiani". Minusta se on loukkaavaa, koska silmissäni se oma mies on aina komea.

Vierailija

Mu miesmaku on myös sellainen, ettei mitkään sikspäkilliset mallin näköiset miellytä. Miehessä pitää olla särmää ja elämän tuomia kolhuja ja ryppyjä ;)

Vierailija

ei. mä ihastun aina niihin tosi hyvännäkösiin ja komeisiin tai sitten tosi söpöihin jotka saa kenet vaan. en vaan näe rumissa miehissä mitään.

Vierailija

Mun mies taas on hyvännäköinen. Mutta ei mun mielestä mitenkään kuuma. Monet naisethan siihen kyllä ihastuu edelleen. Mutta ehkä joku seksikkyys tai särmä puuttuu. Luonne on kyllä täys kymppi.

Vierailija

En välitä kiiltokuvapojista, vaan enemmän sellaisista puolihuolimattomista hiukan tanakoista miehistä. Kauniit silmät ovat kyllä plussaa.

Vierailija

"Rumat" miehet on paljon seksikkäämpiä kuin komeat. En vaan näe mitään kiihottavaa klassisen komeissa uroksissa tai kiiltokuvapojissa. Erikoiset tai sitten hyvin tavanomaiset kasvot on parhaimmat. Ei mitkään komeat, ei sellaisista kiihotu. Mikko Leppilammet ja Jasper Pääkköset ehdoton ei, samoin kuin David Beckham tai Matt Damon.
Tavallinen suomalainen, ehkä jopa huume- tai alkoholiongelmainen mies on kaikkein seksikkäin. Sellainen joka ei paljon pukeutumisesta välitä eikä myöskään peilaile itseään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen monesti miettinyt että mikä siinä on että mies vetää mua puoleensa kuin magneetti! Nytkin haaveilen vain että saisin häntä.. Hän ei ole mikään kovin komea ja vähän ylipainoinen, mutta silti en ole koskaan halunnut ketään yhtä paljon kuin häntä. Jumalauta miten kuuma mies.. Onko tämä sitten sitä rakkautta?

Rakkauttako? Tuskin, vittusi on vaan niin puutteessa.

Vierailija

Mä olen ollut rakastunut mieheen joka ei todellakaan ole hyvännäköinen. Siis päät ei käänny, jopa voisi sanoa että joltain osin jonkun mielestä ruma. Minun mielestä tämä tyyppi on ollut aluata asti aivan törkeän kuuma tapaus. Jokin veti alusta asti minua hänen luokseen magneetin tavoin. Hän tiedosti meidän ulkonäköeron (olen kai aika paljon vetävämpi ;D) mutta koskaan hän ei tätä asiaa mitenkään korostanut. Itsetunto oli siis kohdillaan. Vietin parhaat hetket hänen kanssaan ja sain myös parasta seksiä. Emme valitettavasti koskaan erinäisistä syistä johtuen voineet alkaa seurustelemaan mutta vuosien jäljeen rakastan häntä edelleen ja tiedän että tunne on molemminpuoleinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rakkauttako? Tuskin, vittusi on vaan niin puutteessa.

Hah hah. Olet vaan katkera. Kyllä minä häntä rakastan hyvin paljon, pian mennään naimisiinkin. :) - Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän en voi sanoa kuin kaksi sanaa: Ryan Hurst.

ja niille jotka ei tiedä niin laittakaa Sons of Anarchy pyörimään ;)

Grr... Kylläh... ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat