Mies lyhyempi kuin minä

Seuraa 
Liittynyt5.11.2015

Usein tullu vastaan kysymys että eikö häiritse, itseäni ei häiritse, mitenkäs teillä? Onko muilla lyhkäsiä miekkosia. Omani jää vain 5cm alemmas kuin oma pituuteni ja olen pitkä.

Kommentit (10)

Vierailija

Mulle miehen pituus on varmaan vähän samanlainen asia kuin miehille on vaikka naisen rinnan koko. Jos etsin seuraa netistä, niin huomion kiinnittää positiivisella tavalla se, että mies on pitkä (siinä kuin ehkä miehen huomion kiinnittää suuret rinnat - YLEISTYS!).

Kuitenkin kun livenä tapaan mukavan ihmisen, jonka kanssa on mukava jutustella, on _riittävän_ hyvännäköinen kasvoiltaan että herättää mielenkiinnon ja jonka kanssa tulee hyvä fiilis, ei sillä siinä vaiheessa ole mitään merkitystä, vaikka hän olisi minua lyhyempi. Näin voisin ajatella miehillä olevan naisten rintojen kanssa... Että periaatteessa isot ois kivat, mutta jos naisen kanssa natsaa muuten, niin sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija

Meillä ollaan samanmittaisia, molemmat 167 cm. Monet tosin luulevat että minä olen miestä pidempi, koska olen sellainen pitkäraajainen kuikelo ja mies taas on lyhytjalkaisempi ja vähän tukeva. Jotkut kaverit on kyselleet että eikö minua haittaa että mies on niin lyhyt ja tavallaan poikamainen, mutta ei, minä tykkään juuri sellaisista enkä jostain isoista supermaskuliinisista  "luolamiehistä". 

Vierailija

Oma ukkoni on itseäni lyhempi  (minä 168 ja mies 164 cm). Koskaan, missään tilanteessa ei tuo kokoero ole haitannut tai ollut mikään kynnyskysymys kummallekaan, kun keskinäinen homma pelaa kaikin puolin niin vanhempina kun puolisoina.

Eikä sitä ole kyseenlaistanutkaan kun yksi humalainen idiootti, joka epäili että miehinen mitta housuissa on suorassa suhteessa kantajansa kokoon. No eipä ole, pienessä miehessä on isoja ulottuvuuksia. Lucky me ;))

Samainen ääliö myös epäili mieheni olevan tossun alla itseään isomman akan kanssa...

Aijaa, kokokysymyskö sellainenkin olisi :D

Vierailija

Olen 176 cm pitkä ja mieheni on ehkä noin viisi senttimetriä lyhyempi. Ei ole koskaan haitannut, päinvastoin pidän miestäni todella vastustamattomana. Tosin se on sanottava, että mieheni ei ole mitenkään hirveän hoikka tai poikamainen raameiltaan, jos olisi niin silloin pituus voisi ehkä ollakin jonkinlainen kynnys, mene ja tiedä.

kfkfk

Minua taas ei pituuero haittaisi sitten yhtään. Ei millään tavalla, vaikka mies olisi 15 cm itseäni lyhyempi. Sen sijaan painiskelen vieläkin tämän ikäerokysymyksen parissa...Mies on 10 vuotta nuuorempi kuin minä. Kaikki muu täsmää, mutta kuinä yksi näinkin pinnallinen asia voi häiritä minua näin paljon..?

Käyttäjä207
Seuraa 
Liittynyt5.11.2015

Ihana kuulla että muutkin vallantyytyväisiä vaikka mies ei kahta metriä olisikaan!
Ikäero on itseni mielestä täysin sama asia, jos itse on sinut asian kanssa niin ei pitäisi antaa asian häiritä enempää. Tietenkin riippuu minkä ikäisistä kyse, mutta aikuis iällä ei se enään niin paljoa liikuta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei pituuero haittaisi sitten yhtään. Ei millään tavalla, vaikka mies olisi 15 cm itseäni lyhyempi. Sen sijaan painiskelen vieläkin tämän ikäerokysymyksen parissa...Mies on 10 vuotta nuuorempi kuin minä. Kaikki muu täsmää, mutta kuinä yksi näinkin pinnallinen asia voi häiritä minua näin paljon..?

Ei se ole pinnallisuutta, jos vanhaa naista hävettää ryöstää nuoren miehen parhaat vuodet.

8

Nnnooo: Olen miestäni 8 vuotta vanhempi ja 8 senttiä pidempi :)

Ja tähän vaihdoin tilanteesta, jossa olin 8 senttiä lyhyempi ja 8 vuotta nuorempi kuin (silloinen) mieheni.

Nyt on asiat hyvin.

Vierailija

8 kirjoitti:
Nnnooo: Olen miestäni 8 vuotta vanhempi ja 8 senttiä pidempi :)

Ja tähän vaihdoin tilanteesta, jossa olin 8 senttiä lyhyempi ja 8 vuotta nuorempi kuin (silloinen) mieheni.

Nyt on asiat hyvin.

Kuulostaa hyvältä - saisipa itsekin nuoren komistuksen.

Ex-mieheni on minua 10v vanhempi ja yli 10cm lyhyempi,
mutta olenkin koripalloilija.
Seuraava saisi olla lähellä omaa pituuttani, eli n.190cm ja oikein mieluusti 10-20 vuotta nuorempi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat