Ystävä olettaa saavansa 2v Emmaljungat ilmaiseksi

Vierailija

"No kun ette te niitä enää tarvi eikä kukaan vanhoista maksa" No mutta kun minä haluan niistä 150€, ottakoot tai jättäkööt. Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Näytä kaverillesi huuto.netistä käytettyjen Emmaljungien hintoja. On aika paljon enemmän kuin tuo 150 euroa. Itsekin olen käytetyt yhdistelmävaunut ostanut aikoinaan noin 500 eurolla, ja tarkoitus on vielä myydä eteenpäin parilla sataa.

Vierailija

En kehtaisi vaatia kyllä ilmaiseksi..et on kaverikin vähän kumma!Pattitilanne,toivottavasti ei tule riitaa.

Sano että oot niistä paljon maksanut ja että et pysty ilman antamaan..ja aika vähän pyydät..

Vierailija

Saahan sitä olettaa ja toivoa mitä vaan mutta aina ne oletukset ei toteudu.

Ei se raha puussa kasva joten tietysti myyt ne vaunut ja jos kaveri ei osta niin joku muu ostaa.

Minä laitoin aikoinaan rattaiden myynti-ilmoituksen neuvolan seinälle ja ystävä sattui sieltä sen bongaamaan ja osti vaunut ja kaikki oli tyytyväisiä.

Vierailija

Pistä toriin tms myyntiin, ja hintaa tuplasti. Menevät takuulla kaupaksi ihan yhtä nopsaan, kuin tuolla 150€:lläkin, mikäli vain ovat ehjät ja muuten kunnossa!

Vierailija

Mitä muuta se on haluamassa... vaatteet, sitterit, ammeet, pinnasängyt, lelut, polkupyörät, sukset.... teillä on pian kaikenlaista mitä ette enää tarvitse ja joihin kaverillasi on tarve :)

Pidä pääsi nyt, pääset jatkossa helpommalla.

Vierailija

Täh? Miten niin toivottavasti ei tule riitaa? Ei kai kukaan ystäväkään voi toisen tavaroita noin vaan ilmaiseksi ottaa ja päättää ettei esim. vaunuja saa myydä kun itse haluaa ne ilmaiseksi.

Ihan sama jos joku ystävä tulisi meille ja tuumaisi että kun teitä on vaan neljä niin ette tarvitse 8 ruokapöydäntuolia joten hän ottaa ne ylimääräiset 4 ilmaiseksi enkä saisi niitä myydä netissä jos haluaisin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat