Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä olettaa saavansa 2v Emmaljungat ilmaiseksi

Vierailija
06.11.2015 |

"No kun ette te niitä enää tarvi eikä kukaan vanhoista maksa" No mutta kun minä haluan niistä 150€, ottakoot tai jättäkööt. Mitä mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e? Myyt halvalla. 

Vierailija
2/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En möis kaverille kerta on haluton maksamaan, tulee vaan katkeruutta ja se sit muistuttelee asiasta. Myy netissä.

Vierailija
4/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kaverillesi huuto.netistä käytettyjen Emmaljungien hintoja. On aika paljon enemmän kuin tuo 150 euroa. Itsekin olen käytetyt yhdistelmävaunut ostanut aikoinaan noin 500 eurolla, ja tarkoitus on vielä myydä eteenpäin parilla sataa.

Vierailija
5/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu halvalla lähtee kun on kertakaikkiaan pakko saada tilaa tuohon eteis-veranta-tilaan ja haluan nopeasti eroon...

ap

Vierailija
6/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tiedä mitä ystävyys tarkoittaa

Vierailija
7/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla se oletti saavansa turvakaukalon. Mitäs seuraavalla viikolla? Pinnasänky ja syöttötuoli?

Vierailija
8/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi vaatia kyllä ilmaiseksi..et on kaverikin vähän kumma!Pattitilanne,toivottavasti ei tule riitaa.

Sano että oot niistä paljon maksanut ja että et pysty ilman antamaan..ja aika vähän pyydät..

Vierailija
9/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olettaa ja toivoa mitä vaan mutta aina ne oletukset ei toteudu.

Ei se raha puussa kasva joten tietysti myyt ne vaunut ja jos kaveri ei osta niin joku muu ostaa.

Minä laitoin aikoinaan rattaiden myynti-ilmoituksen neuvolan seinälle ja ystävä sattui sieltä sen bongaamaan ja osti vaunut ja kaikki oli tyytyväisiä.

Vierailija
10/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ei ole mitään kaukaloa pyytänyt? sekoitat nyt johonkin toiseen. Nettiin ajattelin laittaa myyntiin juu.

ap

Vierailija
11/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä toriin tms myyntiin, ja hintaa tuplasti. Menevät takuulla kaupaksi ihan yhtä nopsaan, kuin tuolla 150€:lläkin, mikäli vain ovat ehjät ja muuten kunnossa!

Vierailija
12/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ystävälle myydä. Älä mene tuohon lankaan, jäät aina miettimään ja harmittelemaan.

Vierailija
13/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta se on haluamassa... vaatteet, sitterit, ammeet, pinnasängyt, lelut, polkupyörät, sukset.... teillä on pian kaikenlaista mitä ette enää tarvitse ja joihin kaverillasi on tarve :)

Pidä pääsi nyt, pääset jatkossa helpommalla.

Vierailija
14/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten niin toivottavasti ei tule riitaa? Ei kai kukaan ystäväkään voi toisen tavaroita noin vaan ilmaiseksi ottaa ja päättää ettei esim. vaunuja saa myydä kun itse haluaa ne ilmaiseksi.

Ihan sama jos joku ystävä tulisi meille ja tuumaisi että kun teitä on vaan neljä niin ette tarvitse 8 ruokapöydäntuolia joten hän ottaa ne ylimääräiset 4 ilmaiseksi enkä saisi niitä myydä netissä jos haluaisin.

Vierailija
15/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita äkkiä ilmoitus tori.fi niin joku av-mamma tulee hakemaan siihen 150e hintaan vielä samana päivänä!

Vierailija
16/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, naurahdin :D Hänellä on kieltämättä aika erikoinen logiikka.

Ap

Vierailija
17/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan hölmistyneenä, että et aijo antaa niitä ilmaiseksi, koska ne ovat ihan käypää rahanarvoista tavaraa ja menevät hyvin kaupaksi. Pyydät sen mikä on mielestäsi kohtuulista, jos kaveri ei halua maksa, niin hankkii sitten jostain muualta. Sinä myyt sen jollekkin muulle.

Itse en ole kyllä enää myynyt kavereille tavaroita, vaan antanut ilmaiseksi tai myynyt vähin äänin tuntemattomille. Myin kerran kaverille yhden jutun, jonka hän heti ennen maksamista jo itse  rikkoi huolimattomuuttaan, mutta oli vähän sitä mieltä että hänen ei tarvitsisi maksaa sitä,  kun hän ei oikeastaan ollutkaan halunnut ostanut sitä.

Vierailija
18/18 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kehtaa edes ehdottaa tuollaista, kehtaat sinäkin sanoa ettei onnistu! Eri asia on, jos itse olisit ehdottanut ensin. Silloinkin itse hyvittäisin jotenkin, esim. joskus jatkossa tarjoamalla jotain samanarvoista/ ostamalla kampaamo/hotellilahjakortin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä