Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit tälläiseen naiseen?

Vierailija
06.11.2015 |

Jos huomaisit että miehesi ja kaverisi selvästi flirttailevat keskenään (jopa niin että miehesi olisi se "pahempi" tapaus) niin miten suhtautuisit kaveriisi? Kaveri selvästi nauttii tästä miehen huomiosta, mutta ei varmasti tekisi mitään ylilylntiä koska on itsekin naimisissa. Miten suhtautuisit mieheesi? Itse en ole kukaan tarinan henkilöistä, mutta sivustaseuraaja. Tämä vaimo nimittäin suhtautuu kaveriinsa hyvin rennosti ja pitää jopa parhaana ystävänään, vaikka miehensä näyttäisi olevan ihan kuumana tuohon kaveriin. Itse olisin varmaan aika mustasukkainen tuossa tilanteessa!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe.

Olen naimisissa omasta mielestäni täysin uskollisesti. Työkaverina minulla on huomattavasti nuorempi mies, jolla on vakituinen tyttöystävä. Välillämme ei koskaan ole ollut minkäänlaista kiinnostusta puolin eikä toisin.

Kollegani on jopa vieraillut kotonani ilman, että mieheni on ollut paikalla (hui!) ja olemme olleet yhteisillä työmatkoilla. Nauramme ja juttelemme paljon myös henkilökohtaisista asioista.

En kutsuisi suhdettamme silti edes "ystävyydeksi", vaan lähinnä erittäin hyväksi työkaveruudeksi. SILTI tämä tilanne on alkanut aiheuttaa närää ja juoruilua työpaikalla: Naispuoliset työkaverini ovat alkaneet vilkuilemaan meitä ja saamme kuulla piikikkäitä kommentteja. Olen ilmeisesti jo nyt se työpaikan kuuma narttu, pettäjävaimo ja nuoren parin suhteenrikkoja...

Ärsyttävää. Jos kyseessä olisi naispuolinen kollega tai homomies, niin tilanne ei hetkauttaisi ketään suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
22/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ystävä lähellä ja vihollinen vielä lähempänä...niinhän täällä taidettiin jo sanoa. Pieni flirtti on sopivaa mutta rajansa kaikella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sivusta erään puolitutun perheen miehen käytöstä. Tuo varattu mies yrittää kaikkia naisia, oli ne sitten varattuja tai vapaita. Hakeutuu jatkuvasti tietyn syyn nojalla muiden naisten seuraan "ihan vaan kaverina", ehdottaa tapaamisia ja yhteydenpitoa, heittelee räikeitä kaksimielisiä vitsejä ja katseita. Jopa vaimonsa läsnäollessa flirttailee muille naisille täysin avoimesti ja joskus pilkkaa ja haukkuu jopa vaimonsa ulkonäköä muiden naisten edessä ja monesti lapsensakin kuulevat nuo tilanteet. Yrittää vaimonsa parasta ystävääkin, joka on varattu ja tapailee tuota vaimonsa ystävää tosi tiiviisti vaimonsa selän takana kahden kesken. Selittää vaimolleen tietysti, että pelkästään "kaverina" ja ilmeisesti vaimolle asia sopii kun antaa sen jatkua.

Tuo mies on yrittänyt minuakin, mutta en halua antautua edes flirttiin hänen kanssaan. Säälittää hänen vaimonsa, kun miehensä on ihan avoimesti kaikkia naisia yrittävä naistenmies. Joskus mietin onkohan heillä avoin suhde tai onko se mies joku narsisti, mutta eihän asia onneksi minulle kuulu.

Vierailija
24/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena pelkkää ilmaa kaikille ja sitten musta tulikin kuuma pakkaus aikuisiällä! Miehet flirttaa ja otan siitä kaiken irti enkä jaksa yhtään miettiä mitä vaimot tuumaavat. ;)

Vierailija
25/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on yrittänyt minuakin, mutta en halua antautua edes flirttiin hänen kanssaan. Säälittää hänen vaimonsa, kun miehensä on ihan avoimesti kaikkia naisia yrittävä naistenmies. Joskus mietin onkohan heillä avoin suhde tai onko se mies joku narsisti, mutta eihän asia onneksi minulle kuulu.

Jos naista asia ei haittaa, niin miksi se sinua haittaa? Nainen on fiksu ja pitää miehen tyytyväisenä. Sitten mies palaa kotiin syömään.

Vierailija
26/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä ystävä lähellä ja vihollinen vielä lähempänä...niinhän täällä taidettiin jo sanoa. Pieni flirtti on sopivaa mutta rajansa kaikella.

Mutta kun nämä rajatkin tuntuvat olevan ihmisillä niin erilaiset: Siinä missä toinen ei saa edes vaihtaa edes hymyä vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa, niin toisille yhteiset baari-illatkin ovat vielä OK.

Vierailija
27/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihan oikeesti kaverimielinen läppä "flirttailu" ois ihan fine, mutta oisin kyllä mustasukkainen ja vainoharhainen tuollaisessa tilanteessa :D

Vierailija
28/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani tuossa tilanteessa, eli poikaystäväni ja ystäväni flirttailivat toisilleen ja poikaystäväni oli se ehdottomasti pahempi ja aloitteellisempi tyyppi. Aikani touhua katsoin ja otin asian puheeksi ystäväni kanssa. Olimme kuitenkin olleet ystäviä jo ekasta luokasta saakka ja ystävälläni oli oma poikaystävä joka ei ilmeisesti huomannut tilannetta. Annoin ystäväni valita mitä tekee ja hän päätti asian sekunnissa, hän valitsi minut. En katsonut sitä poikaystävää enää kauan, mielenkiinto loppui kokonaan vaikka yhdessä olimme olleet yli vuoden. Ystäväni kanssa olemme vieläkin ystäviä.

Vierailija
29/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puoliso on aika aseeton tuossa tilanteessa. Mies tuskin harrastaa seksiä hänen silmiensä edessä, joten naisella ei ole mitään varsinaisia todisteita. Hän on vain vainoharhainen, mustasukkainen, kontrolloiva... Mieshän vain pitää viattomasti hauskaa! Lisäksi jos kuvioon kuuluu yhteiset lapset, talolainat yms. eroapa siinä sitten jonkin epämääräisen fiiliksen perusteella.

Jos minä huomaisin tuollaista, toteaisin ääneen, niin että kaikki seurueessa kuulevat että mielestäni miehen kommentti oli asiaton. Jos mies vaikka kehuu vierasta naista seksikkääksi, tai heittää jonkun seksi-vitsin tms. Ei missään nimessä mitään sellaista että "Miten sinä Tiina annat miehesi..." eikä "Miten Laura kehtaat nauraa tuon Tiinan miehen jutuille...". Naiset eivät ole vastuussa miesten käytöksestä.

Vierailija
30/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei flirttaile muille koska ei osaa. Hän on ihan perusmies, ei mikään huomionkipeä alfauros vaikka mielestäni on aivan ihana ja komea ja ennen kaikkea fiksu. Olen tyytyväinen.

Mutta jos flirttailisi niin huolestuisin koska sitten olisi tosi kyseessä. Eli flirtin kohde olisi minulle iso uhka.

Flirttaako ap:n ystävän mies VAIN tälle vampille?

Vierailija
31/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmasti keskustelisin asiasta mieheni kanssa esim siitä näkökulmasta miten hän ajattelee naisen puolison suhtautuvan tilanteeseen. Flirtti sinänsä on meillä sallittu eikä aiheuta mustasukkaisuutta puolin tai toisin.

Flirttiäkin on monenlaista. On olemassa viatonta flirttiä ja tuhmempaa flirttiä. Jotkut tuntuvat olevan aika sallivia tai sitten hyväuskoisia tässä ketjussa.

Vierailija
32/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suhtautuvat tuollaiseen ainakin ulospäin ihmeen luottavaisesti, toki pinnan alla voi olla paljonkin mustasukkaisuutta. Mutta jos siis antaa tuollaisen jatkua, helposti lopulta tilanne päättyy huonosti.

Vierailija
33/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen ole miestä enempää syyllinen flirttiin, jos se mieskin on siinä mukana.

Vierailija
34/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ole miestä enempää syyllinen flirttiin, jos se mieskin on siinä mukana.

Niin miksi aloittaja syytät vaan naista?

Vierailija
35/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tämä Porvoosta?

Vierailija
36/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan siis tehdä päätelmä, että vaimo todennäköisesti huomaa flirtin mutta ei tee siitä kovin suurta numeroa, koska vika ei ole kaverin vaan miehen.

Vierailija
37/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta tuollainen tilanne.

Vierailija
38/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut sivusta erään puolitutun perheen miehen käytöstä. Tuo varattu mies yrittää kaikkia naisia, oli ne sitten varattuja tai vapaita. Hakeutuu jatkuvasti tietyn syyn nojalla muiden naisten seuraan "ihan vaan kaverina", ehdottaa tapaamisia ja yhteydenpitoa, heittelee räikeitä kaksimielisiä vitsejä ja katseita. Jopa vaimonsa läsnäollessa flirttailee muille naisille täysin avoimesti ja joskus pilkkaa ja haukkuu jopa vaimonsa ulkonäköä muiden naisten edessä ja monesti lapsensakin kuulevat nuo tilanteet. Yrittää vaimonsa parasta ystävääkin, joka on varattu ja tapailee tuota vaimonsa ystävää tosi tiiviisti vaimonsa selän takana kahden kesken. Selittää vaimolleen tietysti, että pelkästään "kaverina" ja ilmeisesti vaimolle asia sopii kun antaa sen jatkua.

Sivullisena olen minäkin seurannut vastaavanlaista tilannetta. Siinä mies viettää kaiken liikenevän ajan muiden naisten seurassa vapaa-aikana ja vaimo valittaa kun miehensä ei viihdy kotona ja äksyilee vaan vaimolleen.

Vierailija
39/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se flirttiä jos varatut mies ja nainen hymyilevät jatkuvasti toisilleen esim. pöydässä missä on muitakin ruokailijoita. Heillä tuntuu olevan hymy herkässä toistensa suhteen. Välillä heittävät jotakin läppää. Sivullisesta vaikuttaa ihastuneilta toisiinsa. ??

Vierailija
40/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneita ovat. Ns kemiaa vaikuttaisi olevan. Joskus sitä on ja sille ei voi mitään. Sitä ei osaa kukaan selittää. Vai osaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme