Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit tälläiseen naiseen?

Vierailija
06.11.2015 |

Jos huomaisit että miehesi ja kaverisi selvästi flirttailevat keskenään (jopa niin että miehesi olisi se "pahempi" tapaus) niin miten suhtautuisit kaveriisi? Kaveri selvästi nauttii tästä miehen huomiosta, mutta ei varmasti tekisi mitään ylilylntiä koska on itsekin naimisissa. Miten suhtautuisit mieheesi? Itse en ole kukaan tarinan henkilöistä, mutta sivustaseuraaja. Tämä vaimo nimittäin suhtautuu kaveriinsa hyvin rennosti ja pitää jopa parhaana ystävänään, vaikka miehensä näyttäisi olevan ihan kuumana tuohon kaveriin. Itse olisin varmaan aika mustasukkainen tuossa tilanteessa!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies rynkyttää vaimoaan kotona siihen malliin, että ei ole syytä musta sukkaisuuteen...

Toisekseen jotku kaksimieliset vitsit ei ole flirttiä vaan paskaa, mutta kyllä minäkin niille yritän kohteliaasti hymähdellä, että typerämpi ei nolostu turhaan.

Vierailija
42/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mäkin olen varmaan tällanen nainen. Ja mulla on asenne "pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä". Tämä nainen on ehkä yksi ilkeimmistä tuntemistani ihmisistä ja flirttailee kaikille muiden miehille ja onhan tämä nainen kuuma. Mutta mieheni on mulle myös sanonut, että tämä nainen on mukava, mutta ei voisi ikinä asua hänen kanssa, hyvin hankala puolisona. Ja tiedän, ettei tämä nainen halua meidän perhettä rikkoa. En kauheasti mieti sitä asiaa, mutta kyllähän se haittaa jossain kun nähdään ja nään selvää kemiaa.

Wau, sua täytyy kyllä ihailla! Miehesi on kuitenkin miettinyt millaista olisi asua hänen kanssaan ja todennut sen ongelmalliseksi. Katselet vielä heidän välistä kemiaansa sivusta. Itsehän vetelisin jo päin korvia tuossa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mäkin olen varmaan tällanen nainen. Ja mulla on asenne "pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä". Tämä nainen on ehkä yksi ilkeimmistä tuntemistani ihmisistä ja flirttailee kaikille muiden miehille ja onhan tämä nainen kuuma. Mutta mieheni on mulle myös sanonut, että tämä nainen on mukava, mutta ei voisi ikinä asua hänen kanssa, hyvin hankala puolisona. Ja tiedän, ettei tämä nainen halua meidän perhettä rikkoa. En kauheasti mieti sitä asiaa, mutta kyllähän se haittaa jossain kun nähdään ja nään selvää kemiaa.

Wau, sua täytyy kyllä ihailla! Miehesi on kuitenkin miettinyt millaista olisi asua hänen kanssaan ja todennut sen ongelmalliseksi. Katselet vielä heidän välistä kemiaansa sivusta. Itsehän vetelisin jo päin korvia tuossa tilanteessa.

Joillakin voi olla vaikka iso asuntolaina, pienet lapset, kulissit tärkeintä, niin ei oo vaimolla välttämättä paljon keinoja.

Vierailija
44/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeää yrittää vietellä kaverin mies. Jos tekee tuota kaikille varatuille miehille, niin varsinainen nart tu . Mikä mättää jos pitää vietellä kaverien ja tuttavien puolisot. Tämän vampin täytyy olla sekopää, idiootti

No tätä mieltä mäkin vähän olen..mut miks vaimo suhtautuu naiseen kuitenkin niin luottavaisin mielin? Vai onko niin että ymmärtää että mies on ehkä se syypää? Mä en tietty voi tietää mikä tilanne on sillon kun ovat keskenään ilman meitä muita pariskuntia. Mut aina kun ollaan jossain iltaa istumassa niin kyllä se flirtti alkaa hyvin äkkiä. Tämän vampin oma mies ei taida olla kovin mustasukkainen..varmaan vaan on ylpeä kun nainen revittäisiin käsistä jos päästäisi.

Kerro muutama konkreettinen esimerkki. Millä tavalla flirttaavat? Vai luuletko vain?

No ainakin kerran olin huuli pyöreänä kun mies sanoi vauvakuumeiselle "vampille", että hän voi tulla hoitamaan homman jos oma mies ei suostu. Vaimonsa ei ollut paikalla.

Ne flirttihetket ovat sellaisia että istuvat samassa pöydässä muiden kanssa mutta puhuvat kuin kahdestaan. Miehen silmät ihan kiiluvat kun puhuu tuolle vampille, haluaa olla äänessä ja kerjää huomiota. Ja vamppi yllyttää. Otsikko olisi tietysti voinut olla miten suhtautuisit mieheen mutta mua hämääkin nyt erityisesti tää vaimon suhtautuminen vamppi-kaveriin! Tommosia miehiä on varmasti monella mut tää vaimo suhtautuu aina ihan tyynesti ja musta se on outoa. Tai voi olla että miestään läksyttää kotona mut ikinä ei ole asiasta mitään sanonut eikä ikinä haukkunut tätä vamppia.

Miksi ja millä oikeudella sä kutsut tuota naista "vampiksi"? Kivenheittäjä..

Ei flirttailu ja edes kaksimielisyydetkään tarkoita kaikille sentään noin mustavalkoisesti suoranaista viettely-yrittelyä. Joillekin se on vain hauskaa piristelyä, ja varsinkin kun se tapahtuu ihan "todistajien läsnäollessa", en olisi kovin huolissani.

Itse kyllä teen tuota samaa, ja voin käsi sydämellä vannoa, että en ikinä missään tilanteessa, vaikka kuinka tulisi vehtaamiselle otollinen hetki, kajoaisi kaverieni/tuttavieni/kenenkään puolisoon - oli kemiaa flirttailuun kuinka paljon tahansa.

Että se siitä nirppanokkaisesta vampittelusta - joku voi olla ihan vaan rennompi ja iloluontoisempi kuin sinä, eikä siitä tarvitse ryhtyä halventaviin nimittelyihin.

Vierailija
45/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mies jos näin vaimoaan nolaa avoimesti, mutta tietenkin sekin on naisen syytä.

Vierailija
46/46 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän samantyyppinen tilanne. Mieheni siskon mies on aina ollut minulle tosi kiva ja meidän välillä on selkeästi kemiaa. Varsinkin vähän maistissa tulee flirttailtua jonkin verran. Hän on tosi miehekäs mies (eli tälläinen naisten naurattaminen on hänelle varmasti tuttua), mutta hyvin erilainen kuin oma mieheni (joka toki myös on miehinen mies mutta sellaisella mukavalla tavalla). Mieheni sisko on minulle hyvä kaveri, mutta aina välillä mietin etteikö häntä hämää kun oma miehensä on niin kiinnostunut minusta. Toisaalta voihan hän ajatella että minä olen kiinnostunut hänen miehestään eikä sen takia ole moksiskaan...vaikka toisaalta olisiko se noin, vaikea kuvitella että sietäisin sitä jos joku kiehnäisi mieheni kimpussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan