Isänpäivän menusuunnitelmat?

Vierailija

Ideoita kaivataan! Ravintelilounaan hinnalla saa jo toista kiloa sisäfilettä, joten kotona aiotaan 14vee tytön kanssa tehdä oikein kunnon eväät iskälle.

Kommentit (7)

Vierailija

Mä haluisin kanssa jonkun lihaköntsäoaistin, en vaan osaa tehdä mitään kun en itse moista syö. Jos ostan vaikka kg jotain lihaa (mitä osaa ruhosta?minkä elukan?) niin miten se valmistetaan? Uuniin vaan vai? Onko se niinku joulukinkun paistaminen?

Vierailija

Anjovis-artisokkamoussea sitruunagratiinilla, höyrytetyillä vesikastanjoilla, mansikkavodkalla tislatulla kuhalla ja fettucine-pastaa ruskeakastikkeessa ja lisukkeeksi tomaatteja ja juustokastiketta.
Voilà! 👌🏻

Vierailija

Meillä mieheni tekee burgundinpataa ulkona nuotiolla ja minä siihen sisätiloissa lisukkeet, varmaankin peruna-bataattimuusia ja cole slaw'ta. En ole varmaksi päättänyt vielä jälkiruokaa/kahviherkkuja, voisin leipoa melkein mitä vaan, mutta mieheni lempparia on Ellen Svinhuvud -kakku, joten taidan yllättää hänet ja hakea leipomosta sellaisen. Lapset tuo toivottavasti aamulla itse leivottua pullaa, joka on mieheni toinen lemppari. Ruokavahvuus lienee 7-8, mukaan lukien vanhempani, veljeni ja aikuiset lapset, joilla toisella ehkä puoliso mukana.

Vierailija

Alkuun avokadososekeitto. Pääruokana naudan filettä paistettuna ja jamie oliverin uuniperunat. Jälkkäriksi 2 suklaan moussekakku.

Hyvät juomat. Kuoharia alkuun ja punkkua pääruoan kanssa. Jälkkäriksi konakki tai joku likööri. Likööri kenties jopa shottina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin kanssa jonkun lihaköntsäoaistin, en vaan osaa tehdä mitään kun en itse moista syö. Jos ostan vaikka kg jotain lihaa (mitä osaa ruhosta?minkä elukan?) niin miten se valmistetaan? Uuniin vaan vai? Onko se niinku joulukinkun paistaminen?

Kokemattomalle suosittelen jotain ylikypsää lihaa, esim. Nyhtöpossu tai joku pataruoka. Ei tarvitse huolehtia kypsyysasteista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ideoita kaivataan! Ravintelilounaan hinnalla saa jo toista kiloa sisäfilettä, joten kotona aiotaan 14vee tytön kanssa tehdä oikein kunnon eväät iskälle.

EI kai ravintolasyömistä verrata kotona syömiseen rahallisesti? Ei kai kukaan söisi koskaa ulkona jos noin miettisi =)

Ravintolassa maksaa palvelusta, tunnelmasta jne

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat