Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirapelko on eri asia kuin koiraviha

Vierailija

Koettakaa nyt ymmärtää tämä. Jos olisitte savannilla ja vastaan tulisi leijona, pelkäisittekö? Jos, vihaatteko sitten siis niitä?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitä koiraa pitää pelätä?

Itse ainakin pelkään nopeaa eläintä, jolla on terävät hampaat ja kova ääni.

Ja oikeasti pelkään koiria sen takia, että ne paskat omistajat pitää niitä vapaana ja useamman kuin kerran koira on juossut kimppuuni haukkuen ja hyppien. Meillä ei ole ollut koiraa koskaan, joten ei ole kokemusta millainen koira oikeasti on se vihainen koira.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hae apua. Johonkin koirien tilaisuuteen osallistuminen voisi myöskin lieventää pelkojasi.

Vierailija

Minä en pelkää koiria. Kerran yksi dobermanni tuli nuuskimaan persettä niin annoin sille kengästä. Lisäksi muutama nilkkaan kiinni käynyt terrieri on saanut monoa. Inhoan koiria. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae rehdisti apua pelkoihisi

Niin just.

Niimpä! Just niin!

Todellakin!

Vierailija

Miksi tutustua kuolavaan,pahalle haisevaan ja vasten hyppivään elukkaan, joka voi hyvällä tuurilla vielä purra? Keksin aika paljon parempaa tekemistä, vaikka suoristaa räsymaton hapsut.

Vierailija

Kerran mun koiran kimppuun tuli joku rotta. Vedin silti monoa kylkeen. Lähti liukkaasti. t. koiransa vapaana pitävä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti pelkään koiria sen takia, että ne paskat omistajat pitää niitä vapaana ja useamman kuin kerran koira on juossut kimppuuni haukkuen ja hyppien. Meillä ei ole ollut koiraa koskaan, joten ei ole kokemusta millainen koira oikeasti on se vihainen koira.

Pelkäätkö myös kissoja? Siinähän se vasta peto onkin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tutustua kuolavaan,pahalle haisevaan ja vasten hyppivään elukkaan, joka voi hyvällä tuurilla vielä purra? Keksin aika paljon parempaa tekemistä, vaikka suoristaa räsymaton hapsut.
Ei mun tuntemat koirat ole tuollaisia. Elämmeköhän me edes samassa maassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat