En ihastu heteromiehiin

Vierailija

Olen tavallinen, ihan nätti 25-vuotias korkeakoulutettu nainen. En ole koskaan seurustellut oikeasti (en laske mitään 15-vuotiaan "alax olee??" -juttuja seurusteluksi), sillä ongelmani on, etten ihastu heteromiehiin. Tämä kuulostaa naurettavalta ongelmalta, mutta se on oikeasti aikana hankala ongelma.

Ensimmäisen kerran ihastuin homoon valmentajaani ollessani 13-vuotias. En siis tietenkään tiennyt miehen homoudesta silloin. Seuraavat pari teini-ihastusta olivat ihme ja kumma vielä silloin heteroita, mutta heistä toinen on tullut ulos kaapista. 18-vuotiaana kuolasin vuoden verran yhden miehen perään ja olimme jatkuvasti yhdessä, joten luulin, että meistä tulisi pari. Mies kuitenkin kertoi olevansa homo, ja hän luuli, että olin tiennyt koko ajan. 21-vuotiaana sentään ihastuin heteroon, mutta hän ei ihastunut minuun. 22-vuotiaana kävin ulkona yhden miehen kanssa, joka oli sentään biseksuaali. Juttumme katkesi, kun hän muutti Yhdysvaltoihin. Vuosi sitten ihastuin taas yhteen mieheen ja kuulin tänään, että hän on homoseksuaali. Samaan aikaan minua on piirittänyt yhteensä kuusi heteroa miestä (ovat pyytäneet ulos useita kertoja jne.), mutta en ole lähtenyt, sillä he eivät ole olleet minun tyyppiäni. Olisi ilmeisesti kannattanut, mutta turha kaatunutta maitoa on surra.

Olen nuo homot löytänyt ihan vain opiskelupiireistä yliopistolta tai kesätöistä tai kavereiden välityksellä, en mistään homoklubeilta. He ovat ulkonäöltään ihan tavallisen miehen näköisiä, eli eivät mitään stereotyyppisiä neidin näköisiä kimittäviä miehiä. Eräs homosukulaiseni sanoi, kun hänelle asiasta valitin, ettei hänellä mikään "homotutka" piipannut miesten suhteen, joten minulla oli vain huonoa onnea. Nämä homoseksuaalit ovat olleet hyvin erilaisissa ammateissa, eri ikäisiä, eri näköisiä tms., joten mitään muuta yhdistävää piirrettä kuin seksuaalisuus ei heissä ole.

Olen luonteeltani todella kiltti ja suvaitsevainen, joten minua lähestyvät helposti ihmiset, jotka ovat vaikeassa asemassa, joten uskon, että juuri kiltteyteni vetää näitä homoseksuaaleja luokseni, sillä heillä ei ole varmasti yhteiskunnassa helppoa. He haluavat siis olla ystäviäni, mikä on tietenkin hienoa! Ongelmana on, etten taida ilmeisesti pystyä löytämään heteroa miestä mistään. Miten ihmeessä onnistuisin löytämään heteron miehen? En käy baareissa, koska haluan kiltin miehen, mutta alkaa tuntua, että he ovat kaikki homoja. Miesmakuni taitaa siis olla aika onneton, sillä en vain yksinkertaisesti pidä yhtään miestyypistä, joka on kiinnostunut minusta.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etsi itsellesi bi-mies. Nämä ns. "hetero miehet" ovat aina jollakin tapaa hieman juntteja.

No ei nyt sentään :D
T.bi-nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostatpa todella epäkypsältä :D

Kiitos kommentista, en koe kovin epäkypsä olevani, mutta mielipiteensä kullakin.

t. ap

Vierailija

Iha kun olis mun kynästä tää, tosin mulla ikää 32 ja edelleen ihastun useesti vain homoihin. Kuten tällä joku jo sanoi on homot monesti vähemmän juntteja ja ne on tosissaan kilttejä joten siksi niihin ihastuu. Monesti varsinkin korkealla koulutetut miehet taitaa olla homoja, tuntuu ainakin monesti siltä. Älä luovu toivosta mäkin löysin aina välillä heteron myös.

Vierailija

Hommaa huippulaadukas perseeseenvetokone! Sitten jos miehesikin pitää perseeseenvedosta niin voitte vuorotella operaattorina, tai muodostaa junan niin että kone vetää miestä perseeseen ja mies sinua!

Vierailija

Ihminen nyt ei suoraan valitse, että keneen ihastuu, ja keneen ei, ja kuulostaisi vain sattumalta, että ovat sattuneet olemaan homomiehiä noi kaikki.

Vierailija

Ei kaikki heteromiehet käy baareissa ja kilttejäkin aivan varmasti löytyy. Heterous ja juntteus on aivan yhtä hyvä peruste, kuin Niko Saarisen ja yhtäläisyysmerkin vetäminen kaikkiin homoihin. Itse pidän itseäni kilttinä miehenä ja minut löytäisit varmimmin netistä.

Vierailija

Voi herran jumala, mikä taso tällä palstalla on! Nuori ihminen kyselee apua ongelmaansa, vastauksena aikuiset ihmiset esittävät ideoita, joita eivät edes 13-vuotiaat teiniääliöt ehdottelisi. Kuitenkin samojen naisten omat miehet panevat heitä perseeseen, eikä se ole selkeästi ongelma, vaan aloittajaa pitää pilkata. Järki käteen!

Aloittajalle sanoisin, kuten aikaisemminkin on sanottu, että sinulla on ollut vain "huono onni". Ihminen ei valikoi ihastuksensa kohdetta, joten et voi ihastuksillesi mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etsi itsellesi bi-mies. Nämä ns. "hetero miehet" ovat aina jollakin tapaa hieman juntteja.

Taidat itsekin olla jollakin tapaa hieman juntti, jos et tiedä, että heteromies kirjoitetaan yhteen?

Vierailija

No tasosissa ollaan, tai eipäs vaan ollakaan, minua ei ole edes viisi heteronaista pyytänyt kanssaan ulos. Olen siis mies ja mielestäni ihan "normaali", korkeakoulussakin opiskellut. Baarissa käyn joskus, verraten harvoin. Sen sijaan käyn itsekseni mm. lenkillä tai kirjastossa. Mikähän minussa on vikana?

Olen kyllä joskus ihastunut tiettävästi ihan heteronaiseen, mutta en tiedä miksei hän ei  ole tuntenut ihastusta minuun, tai ei ainakaan ole osannut näyttää sitä niin, että minä olisin huomannut asian.

Olen kyllä toisinaan yrittänyt lähestyä -tarkennuksena ihan selvänä ja myös päivän valossa- minusta mielenkiintoiselta vaikuttaneita naisia, mutta vaikka joitain kertoja olen päässyt treffeillekin, niin yleensä asia on sitten jäänyt siihen. Meistä on parhaassa tapauksessa voinut tulla kaverit tai jopa ystävät mutta ei toistaiseksi jotain vielä enemmän, sellaista  kahdesta ihmisen muodostamaa ja toisiaan rakastavaa paria.

.  

Vierailija

Eiköhän naisista suurin osa ole joskus ihastunut homoon. Välttämättä naiset eivät sitä tiedä, sillä ihastuksen kiinnostuksen puute voikin johtua siitä, että ihastus on homo, muttei kerro asiasta. AP:lle ihastukset ovat avautuneet, mikä luo AP:lle kuvan, että hän olisi ainut, joka ihastuu homoon. Niin ei asia varmasti ole, munkin nuoruuden"rakkaus" tuli kaapista ulos vasta yli kolmikymppisenä, oli naimisissa erään tuntemani naisen kanssa ja kaksi lasta yhdessä.

Vierailija

Minusta aika outo ajatus kuvitella, että hetero ja homomiehet olisi kaikki tietynlaisia. Ei millään pahalla, mutta ongelma taitaa olla sinun ennakkoluuloissa ja korvien välissä.

Vierailija

Mun ihastuksen kohteet paljastuu melkein aina homoiksi tai varatuiksi. En tajua! Näin on käynyt ainakin viiden edellisen miehen kohdalla. Miksi en ihastu sinkkuihin heteromiehiin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat