Mikä se Cartierin orjarenkaan juju oikein on, siis ettei olisi pelkkä luksuskoru?

Vierailija

Miksi sitä kutsutaan orjarenkaaksi, vaikka alunperin sen piti olla Love-rannekoru?

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Koska siinä on ideana, että se annetaan lahjaksi jollenkin, ja pidetään itse avain, jolla sen saa pois (oikeasti saa toki pois ruuvimeisselilläkin, mutta symbolismi). Päätä itse, onko tuo ahdistavaa vai romanttista.

Vierailija

Vai onko se joku ylläpidettyjen naisten tunnari? Elää suhteessa jossa mies maksaa kaiken ja itse joutuu olla pelkkä kotitalous- ja synnytyskone?

On kai jotkut bloggaajat ostaneet noita itselleenkin, onkohan ne ihmetelleet liikkeessä että vähän reppana nainen jos ei ole miestä ostamassa sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Dubain porta potty naisten tunnusmerkki ranteessa, siitä on rakkaus kaukana, ällöä.

Joo, sillä merkitään usein prostituoidut.

Porta pottyt muuten viittaa sellaisiin ammattilaisiin, jotka kirjaimellisesti syö paskaa dubaissa, ja niille maksetaan siitä. Siitä se nimi porta potty, koska ne syö paskaa ja kusta.

Vierailija

Mulla on kahden euron vastaava rannekoru ebaysta :D ei tarvii ruuvimeisseliä sen aukomiseen ja näyttää nätiltä. Aika huomaamaton ja varmasti näyttää Cartier-tietäjän silmään ihan kamalalta, mutta jos sellaiseen joskus törmään niin sanon vaan että ai sun rannekoru maksoi 5t... Mun autokin oli edullisempi.

Ihan naurettavaa maksaa tommosia summia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubain porta potty naisten tunnusmerkki ranteessa, siitä on rakkaus kaukana, ällöä.

Joo, sillä merkitään usein prostituoidut.

Porta pottyt muuten viittaa sellaisiin ammattilaisiin, jotka kirjaimellisesti syö paskaa dubaissa, ja niille maksetaan siitä. Siitä se nimi porta potty, koska ne syö paskaa ja kusta.

Kun kuulin tuosta niin kuvotti! Monet nuoret naiset menee töihin tuonne, mukamas emännöimään tilaisuuksia ja juhlatiloja ja muuta epämääräistä, mutta tekevät oikeasti tuota paskatyötä elääkseen ja antavat ymmärtää että heidän normityöllä muka rikastuu ja se houkuttaa sinne lisää nuoria naisia. Paskarinki ranteessa kertoo että mitkä mieltymykset on joten miehet voi noukkia mukaansa sotkuihin, yök!!

Vierailija

No niin, palataas takas asiaan.

Se on orjansormus suomeksi, mutta "rakkauden kahleena" sitä sitten on kannettu. Ei sujahda kihlasormus vahingossa taskuun!

Mun mielestä tuollainen koru on ihan kaunis, koristaa koko käden. En ainakaan Suomessa tiedä, että käyttäjä leimattaisiin samantien maksulliseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska siinä on ideana, että se annetaan lahjaksi jollenkin, ja pidetään itse avain, jolla sen saa pois (oikeasti saa toki pois ruuvimeisselilläkin, mutta symbolismi). Päätä itse, onko tuo ahdistavaa vai romanttista.

Mun mielestä ahdistavaa koska tuo alkaa piippaamaan lentokentillä, ja sitten sitä joutuu alkaa ruuvaamaan ranteesta irti siinä turvatarkastusjonossa, vähänkö noloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ette kai oikeasti usko noihin porta potty -juttuihin? 

On ne oikeasti totta, vaikka olisi kuinka ällöttävää.

Katso vaikka tag the sponsor, sieltä näet ihan oikeiden porta pottyjen profiilitkin.

Iso osa instan ns. julkkispersekuva-akoista on porta pottyja, insta on niille mainostusväline.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai oikeasti usko noihin porta potty -juttuihin? 

On ne oikeasti totta, vaikka olisi kuinka ällöttävää.

Katso vaikka tag the sponsor, sieltä näet ihan oikeiden porta pottyjen profiilitkin.

Iso osa instan ns. julkkispersekuva-akoista on porta pottyja, insta on niille mainostusväline.

Eli ne mainostavat siellä ihan julkisesti, että syömme paskaa tmv.?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat