Vierailija

Kysymys siis tietenkin niille, joilla on napostelukaappi. Omani on nyt tyhjä, surullinen kaappi jonka aion seuraavaksi täyttää. Yleensä sieltä löytyy mikropoppareita, pähkinöitä ja suklaalla kuorrutettuja vaahtokarkkeja. Kaikilla lähtee nopeasti napostelunnälkä ja makeannälkä.

Mite sun kaapista löytyy? :)

• ylös 6
  • alas 7

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Napostelukaappi, enpä ole sellaista kuullutkaan. Meillä ei ole sellaista mutta nämä "naposteltavat" löytyy joskus joistain kaapeista:

- popcorninjyviä (terveellisempiä kuin sipsit)

- hapankorppuja

- parapähkinöitä

- lauantaisin jotain karkkia pieni määrä

- pakkasessa on aina jäätelöä ja leivonnaisia (meillä tehtaillaan ja testaillaan kakkuja...)

t hoikka perhe

• ylös 1
  • alas 18
Vierailija

Proteiinipatukoita

Tuoreita hedelmiä

Müsliä

Ei ihme että ihmiset ovat nykyisin niin masentuneita ja väsyneitä kun kalorit saadaan suklaasta ja muusta prosessoidusta roskasta!

• ylös 6
  • alas 16
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tällä hetkellä aika tyhjä. On siellä kuitenkin 3-4 pussia erilaisia chipsejä, paketti After Eight - suklaata, yks Fazerin sininen, pari purkkia jotain salmiakkisuklaata (kukaan meillä ei tykkää), iso pussi Salloksia, pussillinen hedelmäkarkkeja ja iso pussi pikkutikkareita. Noista on osa sellaisia, ettei kukaan oikein tykkää, joten ei niitä tule syötyä tai kuluu hitaasti.

Vierailija

Tällä hetkellä ei taida löytyä kuin pari oluttölkkiä kaapin perältä. Saavat varmaan toistaiseksi ollakkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinipatukoita
Tuoreita hedelmiä
Müsliä

Ei ihme että ihmiset ovat nykyisin niin masentuneita ja väsyneitä kun kalorit saadaan suklaasta ja muusta prosessoidusta roskasta!

Ja kun syö proteiinipatukoita niin naama on norsunvitulla kuten sulla. Kokeile joskus suklaata sinäkin, niin saatat tulla paremmalle tuulelle :)

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Ei ole erillistä napostelukaappia mutta taitaa löytyä puolisen levyä Fazerin sinistä (ollut jo viikkotolkulla) ja avaamaton 3-pack Pantterisalmiakkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinipatukoita
Tuoreita hedelmiä
Müsliä

Sanoo hän, joka syö proteiinipatukoita, hedelmiä ja mysliä. Huutonauru hymiöitä!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinipatukoita
Tuoreita hedelmiä
Müsliä

Mysliä? Pelkkää sokeria, hedelmät pelkkää sokeria, proteiinipatukat höpölöpöjuttuja. Sun kaapissas on pelkkää paskaa.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Proteiinipatukoita
Tuoreita hedelmiä
Müsliä

Proteiinipatukat onkin puhdasta luonnontuotetta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneks protskupatukat eivät ole prosessoitua paskaa. Aihihhi kauhia.

Älähän nyt. Tekee ne varmasti itse, kuten myslinkin.

Vierailija

Viinirypäleitä (tykkään niistä ihan hirveästi), pähkinöitä ja mikro popcorneja.

Vierailija

Ei ole napostelukaappia, kun söisin sen heti tyhjäksi jos olisi. Kaapissa tällä hetkellä kuitenkin suolapähkinöitä, cashew-pähkinöitä, pipareita ja muutama digestive.

Varsinaisia rasvaisia tai makeita herkkuja ostan vain sen verran, kuin on tarkoitus syödä samana tai seuraavana päivänä. Ei ole itsehillintää.

Vierailija

Mulla ei ole varsinaista napostelukaappia mutta just nyt on yhdellä hyllyllä joku suolakeksilajiltelma, suklaapatukka ja pieni levy tummaa suklaata.

Vierailija

Kertokaa mulle, että mitä ihmeen ideaa on korvata herut proteiinipatukalla. Mitä olen niitä katsonut, niin niissä on myös melko lailla sokeria.  Olen käsittänyt, että niillä voi korvata vaikka välipalan, mut jos niillä ei korvaa mitään, vaan syö niitä herkkuina, niin onhan niistäkin saatu ylimääräinen energia epäterveellistä. 

Vierailija

Meillä on herkkukaappi, tai se on kaappi, jossa on teet, vauvansoseet ja esim. suodatinpussit, mutta sitten myös herkutteluun ja välipaloille sopivaa tavaraa. Siellä on nyt karkkipurkki, jossa on tummaa suklaata sekä pari semmoista virpomissuklaata. Sitten on pähkinöitä, rusinoita ja kuivattua ja sokeroitua inkivääriä. Aika tavallinen setti, pähkinöitä, rusinoita ja hedelmä-pähkinäsekoituksia meillä on aina, samoin tummaa suklaata. Joskus myös maitosuklaata ja/tai karkkia.

-

En tiedä, mitä ap napostelulla tarkoittaa, mutta mä oon onnistunut menestyksekkäästi opettelemaan semmoisen tavan herkunsyöntiin, että syön yleensä herkut aterian päälle. Meillä on melkein joka päivä lounaan jälkeen kahvin kanssa jotain herkkua, myös lapsille. Yleensä se on tummaa suklaata, tänään se oli mustikkakukon jämät ja jätskiä. Mutta siis mä oon luopunut semmoisesta herkuttelusta, että käyn napostelemassa karkkia silloin tällöin kaapista. Ajoitan herkut aterioille ja yritän niissäkin miettiä terveellisyyttä, siis että itse herkku olisi terveellinen tai että söisin sitä kohtuudella. Ainakin siinä on auttanut, että paino ei ole noussut, vaikka ikää on tullut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Napostelukaappi, enpä ole sellaista kuullutkaan. Meillä ei ole sellaista mutta nämä "naposteltavat" löytyy joskus joistain kaapeista:
- popcorninjyviä (terveellisempiä kuin sipsit)
- hapankorppuja
- parapähkinöitä
- lauantaisin jotain karkkia pieni määrä
- pakkasessa on aina jäätelöä ja leivonnaisia (meillä tehtaillaan ja testaillaan kakkuja...)
t hoikka perhe

Mitähän tässä miinusteltiin?

Vierailija

Jossain vaiheessa oli enemmänkin, mutta nyt löytyy:

* Geishakonvehteja

* Tummaa minttusuklaata

* Pussillinen pähkinäsekoitusta

* Purkki manteleita

* Suolatikkuja

Kaikki näistä olen saanut lahjaksi. Jos itse ostan, niin kaapista löytyy jotain täytesuklaata, lakuja, salmiakkia, popcornia ja kenties chilipähkinöitä.

Kaappia ei ole täytetty ainakaan puoleen vuoteen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.