Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppakuitin sisältö ja 204e meni että hujahti

Vierailija
27.06.2008 |

Sun astianpesukonetabletteja pkt

Omo pesuhauhe värillisille ja valkopyykille

Hiusshampoo ja hoitoaine sekä muotoiluaine

Ripsiväri Lumene

Scholl jalkaraspi sekä kantapäävoide

Wc-kukkax2

Ihokarvojen poistogeeli

Omenatäysmehu

Tropicana appelsiinimehu

Maitox9l

Pommac light

Kermainen pyttis 1kg

Perunoita 3kg

Tortilla lettuja

Salsa tulinen prk

Mangososex2

Ananaprkx3

Hunajamarinoidut kanafileesuikot 750g

Turskafileitä 500g

Kinkkujuustotäytteisiä jauhelihapihvejä 6kpl

Flora

Becel

Tomaattinen lihaperunavuoka 600g

Edam juusto 1kg

Porkkanaohukaisia pkt

Tuoreita mansikoita 2l

Ylikypsä saunapalvikinkku 350g

Wilhelmpktx2

Vesimeloni

Emmental punaleima raastepsi

Kevyt creme fraich

Jäävuorisalaatti

Ruukkusalaatti

Tomaatti, kotimainen 1,5kg

Pparika oranssix2

Kurkku kotimainen 3kpl

Päärynöitä 5kpl

Luumuja rasiallinen

Banaanix4

Omenoita 1,5kg

Marjavanukasx4

Kaakaovanukasx2

Siiderix2

Yht 204e.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostithan ulkomaista? On halvempaa

Vierailija
22/29 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siis nro 23:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hauska ketju on ollut, että pakko tulla mukaan "leikkiin". (joo, älkää nyt vetäkö hernettä nenään- tiedän että tämä on monelle teistä vakavaakin vakavampi juttu...)

Tortilloitakin on muuten helppo tehdä itse.

Vehnäjauhoja , hieman vettä ja ripaus suolaa- paista "letut" joko pannulla tai uunissa.

salsa on vielä helpompi tehdä itse, ja on muuten parempaa kuin purkkikama, väitän!

Otat purkin tomaattimurskaa, lisäät pieneksi pilkottua sipulia ja mausteita maun mukaan.

Valkosipulia, chiliä, jalopenoja...

Tämä kaikille pohdittavaksi:

Monia asioita voi tehdä halvemmalla tai jättää jopa tekemättä/ ostamatta.

Kysehän onkin siitä, mitä haluaa/pystyy rahoillaan tekemään ja mihin haluaa sen mahdollisen säästön käyttää.

Itse olen tietyissä asioissa hyvinkin taloudellinen, jopa nuuka.

Vastaavasti meillä käy ulkopuolinen siivooja, joka tietysti maksaa enemmänkin kuin sen minkä talousmenoissa tai jossain muussa säästän. =)

Ihanan nautinnollista, minulle.

Ei kaikkien mielestä olisi.

Vierailija
24/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kalafileet pois ja tarjousjauhelihaa tilalle:

Tarjousjauheliha ei korvaa kalaa ravintoaineiltaan.

Ja mihin ihmeeseen ovat kaikki kalastustaitoiset kadonneet?

Onkiminen on jokamiehenoikeus!

matoja voi kaivaa itse ilmaiseksi maasta, siima ja ongenkoukku+koho eivät montaa killinkiä maksa. Vapoja löytyy luonnosta.

Vierailija
25/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin terveellinen syöminen. Kymmen lihapiirakkaa 2,60 euroa. What the fck? Mitä muuta kasvista kuin perunaa ja kaalta tuolla hinnalla saa edes kilon? Jokin aika sitten oli kaupassa paprikan kilohinta 8 euroa. 8 euroa!!!!! Okei, eihän noita tarvi sesongin ulkopuolella ostaa, mutta SILTI.

Vierailija
26/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvisten ja hedelmien hinta on järisyttävä,mutta kyllä niitä aina ostan,kun ollaan totuttu niitä runsaasti syömään..yritän sitten korvata esim.tuoreita parsa-ja kukkakaaleja vaikka Lidlin edullisemmilla pakastevastaavilla.. tingin sitten menoista esim. sillä,että ostan todella harvoin leivän päälle juustoa tai rakastamaani korppukinkkua,ladataan tomaattia tilalle. Onneksi näin kesäaikaan saa silloin tällöin nautiskella hyvistä kotimaisista kasviksista tarjoushinnoin..Muistatteko,kuinka markka-aikaan kaali oli tarjoushinnoin alle 50 penniä kilo ja uutta perunaakin sai heinäkuun lopulla jo alle markan kilohintaan!!

Meno on kohta kuin jenkeissä,jossa saa just näitä huonoja hiilareita melkein ilmaiseksi kaupoista,mutta kaikki terveellinen maksaa aivan jumalattoman paljon. Sitten ihmetellään paino-ongelmia.

Vierailija
27/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tietää missä kaupassa ap on asioinut?

Vierailija
28/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 1400 euroa kuusa citymarkettiin.Siinä toki mukana vaipat, pesuaineet paperit yms.

Mutta on ruoka hurjan hintaista. Kuitenkaan en ole vielä ryhtynyt siihen, että rupeisin kaikki tekemään itse. Työssä käyvänä kuuden lapsen äitinä on tosiaa muutakin tekemistä viikonloppuisin kuin kokata ruokia pakastimeen seuraavaa viikkoa varten. ja viikolla ei paljon ehdi kun saa kuskailla lapsia harrastuksiin.

Vierailija
29/29 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. mutta eivät kaikkien ihot kestä mitään raspailuja, ainakaan bikialueella! Oletan, että tarkoitat sitä mitä meillä sanotaan höyläksi? Hui hemmetti!

Itse en voi herkkien silmieni takia läheskään kaikkia ripsareita käyttää, kun hyvän löydän, ostan sen vaikka maksaisi mitä (no ei ihan, ale 20 pitää riittää).

Sen kyllä huomaa, että kun kempsuja tai pesuaineita n ostettava, ne ensinnäkin loppuu kaikki yhtä aikaa(!?) ja kasvattavat nopsasti laskun loppusummaa.

Eihän ap valittanut missään, vaikka onhan tuo kerralla kallis maksettava. Joskus on kuitenkin ostettava (mansikat; juhlat tulossa?) ja haluaakin ostaa jotain ekstraa. Ja säästää aikaa ja itseään ostamalla valmista.