Turkkilainen poikaystävä, onko tässä järkeä?

Vierailija

Olin siskoni kanssa Alanyassa viikon lomalla. Tutustuin turkkilaiseen mieheen ja hän ei välittänyt ylipainostani tai laatikkomaisista kasvoistani. Hän kehui minua kauniiksi. Se oli ensimmäinen kerta kun joku kehui minua kauniiksi. Minkä kyllä ymmärrän koska olen ruma. Olen 18-vuotias ja poika on 25v. Hän kysyi lähtiessäni että haluanko alkaa seurustella. Vastasin että mietin asiaa. Olemme nyt facebook-kavereita mutten tiedä mitä vastaisin.

Kommentit (7)

Vierailija

Ota selvää miehen koulutuksesta ja perhetaustasta. Äläkä vastaa vielä seurustelukysymykseen. Muista, että turkkilainen nainen päättää miehensä kukkaron käytöstä. Älä rahoita miestä. Äläkä ikinä paljasta, että pidät itseäsi epäviehättävänä. Vain vahvalla itsetunnolla tulet pärjäämään suhteessa. Mies voi pönkittää sinun fyysistä minääsi, hyvä juttu, mutta älä unohda henkistä puoltasikaan.

Vierailija

Hommaa se tänne Suomeen ja vihille, niin ei tarvitse hengenvaarallista matkaa tehdä ja turvapaikkaa hakea, kun sotahan sielläkin jo taitaa olla käynnissä. Saatte taatusti ihanan mustia laatikkopäisiä muksuja. Onnee. No ei nyt kai, huonoon provoon ansaitsemansa vastine :D

Vierailija

Älä lähde tuohon... Oikeasti, tiedät kyllä itsekin, ettei pelkät kauniit sanat riitä. Sen nuo etelän miehet kyllä osaa.

Olet kyllä tosi nuori. Vielä tulee joku, joka ihan oikeasti tykkää susta, eikä pelkästään suolla imartelevia sanoja saadakseen vastineeksi jotain muuta.  

Vierailija

Provohan tämä on, mutta sanonpa silti:

Älkää nyt hyvät naiset luopuko suomalaisen naisen synnyin oikeutena teille annetusta vapaudesta päättää elämänne kuvioista itse. Ulkomaalaisen miehen kanssa elämä on hyvin erilaista, ja muutokset eivät pääsääntöisesti ole parannuksia naisen elämään.

Kyllä he kauniit sanat ja flirtin taitavat, mutta viimeistään kun suhde virallistetaan, rämähtääkin ihan toisenlainen todellisuus kirjaimellisesti päin kasvoja.

On kulttuureja, jotka vain eivät sekoitu parhaimmalla tahdollakaan, ei sitten millään.

Turkkigirl03

Itse olen 14-vuotias tyttö ja kävimme tänä kesänä jo kymmenettä kertaa Alanyassa.Tänä vuonna halusin antaa Alanyan miehille/pojille mahdollisuuden ja suhde sillä reissulla syntyi yhden 16-vuotiaan pojan kanssa.En ota suhdettamme vakavasti koska tiedän sen että hänellä on varmasti monta muuta tyttöä ympäri eurooppaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat