Avoimeen työhakemukseen ei ole tullut vastausta - soitanko?

Vierailija

Kyse on siis työharjoittelupaikasta mihin olen hakenut. Yrityksestä annettiin koululleni sähköpostiosoite mihin hakemuksen voi lähettää, ei mitään muuta infoa. Lähetin hakemuksen viikko sitten. Sieltä ei kuulu mitään, ja olen niin malttamaton että haluaisin pian vastauksen ottavatko edes harjoittelijaa. Tiedän että viikko on lyhyt aika, mutta pelkään että hakemus hukkuu muun postin sekaan. Kannattaisiko minun soittaa henkilölle, jolle hakemuksen lähetin? Tuntuu että vaan häiritsisin.. mutta haluan ensisijaisesti juuri tähän paikkaan ja vasta sen jälkeen keskittyisi hakemaan muita paikkoja. Mitä edes sanon jos soitan, tuliko hakemus perille ja pääsenkö töihin? ;D

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä saat varmaan vaustauksia myös, ettei kannata soittaa ja häiritä, mutta minä kyllä soittaisin, saahan sitä sen verran kiinnostusta osoittaa.

Vierailija

Soita vaan. Soittamalla saatat muistuttaa asian heidän mieleensä ja saada sittenkin paikan. Jos taas he ovat jo jostain syystä päättäneet sinut ottaa mutta eivät ole vielä asiasta ilmoittaneet, ei soittaminen voi tuota päätöstä mitenkään kääntää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat