Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ilman turvaistuinta autossa vai vuokrataanko lyhyeksi aikaa?

10.02.2006 |

Nyt olisi seuraavanlainen pulma että lähtisimme tytön 7kk kanssa junamatkalle jonka jälkeen pitäisi matkustaa autolla puoli tuntia määränpäähän. Ongelma on se että missä pitää tyttöä tuo automatka kun omaa turvaistuinta ei voi ottaa mukaan vaunujen kanssa. Onko kellään tietoa vuokraavatko liikkeet istuimia pienemmissä kaupungeissa esimerkiksi viikoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut liikkeet vuokraavat. Samoin MLL:n joissain toimistoissa on vuokrattavana kaukaloita. En uskaltais ajaa itse metriäkään ilman turvakaukaloa, kun vauva kyydissä. Vaikka itse ajais kuinka varoen, on siellä aina muita, jotka saataa törmäillä. Ja vahinkohan ei tule kello kaulassa.. Joten rohkeasti vaan kyselemään tai googleta vuokrattavat turvakaukalot-haulla.

Vierailija
2/3 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vieläkö lapsesi mahtuu turvakaukaloon? Itse matkustin vauvan (8kk) kanssa junassa siten, että vaunut oli konnarin vaunussa ja turvakaukalo minun viereisellä istuimella. Välillä lapsi oli turvakaukalossa ja välillä mun sylissä. Hyvin meni! Tämä edellytti kylläkin, että meidät saateltiin junaan sisälle asti ja haettiin sisältä junasta, tavaroita en olisi saanut itse raahattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kysyä määränpäästä saisiko lainattua turvaistuinta tai

jos löytäisi halvalla istuimen vaikka huutonetistä :)