Palsta menee kohta säppiin

Vierailija

Onko kiva?

Aiotko joskus rekisteröityä tänne? Minä en. yhtään ei kiinnosta antaa kaikkia henkilötietoja ylläpidolle.

Kommentit (10)

Vierailija

Hyvä, pääsen vihdoin suihkuun. Mun puolesta voisi sulkeutua jo aiemmin, vaikka ysiltä, niin pysyisi unirytmi parempana.

En aio rekkautua. Ei kai se iso homma olisi, mutta sitten olisi riskinä että pyörisin täällä yöt läpeensä. Nyt tuo rekisteröitymispakko on sentään pieni kynnys.

Käyttäjä102
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva?

Aiotko joskus rekisteröityä tänne? Minä en. yhtään ei kiinnosta antaa kaikkia henkilötietoja ylläpidolle.

Ei sinne mitään kaikkia henkilötietoja tarvi antaa. Itse annoin vain sähköpostiosoitteen ja salasanan ja se riittää. Muihin tietoihin en laittanut mitään.

Vierailija

Taas on päivä lopuillaan. Olisitko jatkanut palstailuatänään, jos rekkaripakko ei tulisi vastaan klo 23? Minä olisin, kun vasta ehdin asettua alas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas on päivä lopuillaan. Olisitko jatkanut palstailuatänään, jos rekkaripakko ei tulisi vastaan klo 23? Minä olisin, kun vasta ehdin asettua alas.

Itse en jatka enää mitään klo 23 jälkeen, laitan koneen kiinni ja kömmin peiton alle lataamaan akkujani jotta jaksan taas huomenna surffata netin ihmeellisessä maailmassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat