Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan nainen ei laittaudu. Masentunut?

Vierailija

Ihmetyttää työpaikan nainen, joka on tietojeni mukaan vähän alle 40-vuotias. Tyyli on kuin pikkutytöllä. Ei näytä käyttävän meikkiä ja hiukset maantienharmaat. Mikä sillä on, eikö nainen halua näyttää vähän kauniimmalta. On hoikka ihminen. Miksi on kuin harmaa varpunen? Johtuuko masennuksesta?

Kommentit (14)

Vierailija

Häntä ei välttämättä kiinnosta laittautuminen.

Ehkä hän on älykäs ja kiinnostunut lukemisesta eikä ulkonäön parantelusta.

Vierailija

Oi, tulisitpa meidän työpaikalle (nörttimäinen it-alan firma). Meillä yksikään nainen iästä riippumatta ei ole laittautunut. T-paidassa, kuluneissa farkuissa ja hiukset laittamatta ja ilman meikkiä siellä koodaillaan!

Eikä olla masentuneita. Ei vaan kiinnosta mikään laittautuminen. Miksi pitäisi? ei ne koneet välitä minkä näköisenä niitä koodaa.

Vierailija

Ehkä hänellä on luontaista kauneutta mitä ei tarvikkaan piilottaa. karismaa selvästi kun sinua mietityttää noin että ihan avaus pitää tehdä

Vierailija

Tavallinen nainen hän on. Ei ole lähellekkään huippuälykäs. Ulkonäkö kertoo usein masennuksesta, eikö niin?

Vierailija

"Lähellekkään". Kirjoittajakin taitaa olla masentunut, kun hän tekee noin alkeellisen kirjoitusvirheen.

Käy vaikka suihkussa ja aja parta, niin jo mieli piristyy! Silitä vielä paita huomiseksi ja laita aamusuihkun jälkeen puhtaat vaatteet päälle. Kampaa hiukset ja kiillota vielä kengät. Naiset (mahdollisesti) ilahtuvat töissä, kun Masis-Marko on piristynyt!

Vierailija

Laittaudun hyvin vähän. En ole pinnallinen vaan kiinnostunut enemmän älyllisisestä itseni kehittämistä. Pinnalliset ihmiset ovat turhauttavia ja haisevia.

Vierailija

Olen viimeksi käyttänyt meikkiä häissäni vuonna 1988. En tapaa muutenkaan laittautua. Hiuksiin olen nyt 5-kymppisenä alkanut ottamaan väriä, kun harmaita alkaa olla. En ole masentunut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hienoa stereotypiointia. Miten nämä sulkevat toisensa pois?

Vierailija

Mä olen 40-vuotias sairaanhoitaja enkä ikinä koskaan meikkaa töihin. Tukan vedän tiukasti ponnarille tai nutturalle ja verhoudun työnantajan tarjoamiin kuteisiin jotka näyttää lähinnä pyjamalta. Ja tällä on ihan tietty syykin, miksi teen näin. Kun sitten vapaalla meikkaan ja laitan hiukset ja pukeudun nätisti, minua ei tunnista kukaan muu kuin sellaiset ihmiset jotka tuntevat minut muutenkin kuin töistä. En todellakaan halua että potilaat tunnistaisi mua vapaalla. Parempi vaan kun ei liikaa erotu kalusteista niin ei jää liian hyvin mieleen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa stereotypiointia. Miten nämä sulkevat toisensa pois?

Jep.

T. Todistetusti älykäs nainen, joka laittautuu päivittäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen hän on. Ei ole lähellekkään huippuälykäs. Ulkonäkö kertoo usein masennuksesta, eikö niin?

Se ehkä voi kertoa masennuksesta, jos ulkonäkö muuttuu kovasti. Siis jos ennen on aina ollut huoliteltu ja laittautunut, ja sitten lopettaa itsestään huolehtimisen.

Mutta tuskinpa siitä on kyse tämän naisen kohdalla. Joillakin ei vain ole tapana meikata tai laittaa itseään. 

Vierailija kirjoitti:

Mikä sillä on, eikö nainen halua näyttää vähän kauniimmalta. 

Mitäpä jos nainen omasta mielestään näyttää ihan riittävän kauniilta niinkuin on eikä kaipaa/halua/pidä tärkeänä laittautumista?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat