Voiko huoneen maalata kattoa myöden ruskeaksi?

Vierailija

Ei tumman eikä vaalean, vaan semmoinen perus-ruskea. Muuttuuko huone/huoneisto aivan liian pimeäksi? Nykyään kun tuntuu että 99% asunnoista on valkoiset seinät ja katto, tai ainakin katto.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No sopiiko mikään muu ruskea? Paitsi joku ihan hirmu ruskea. Joku mahonki? Tai semmonen syksyn ruskea? Tyyliin auringon paahtama ruskea?

Vierailija

Aika ankealta kuulostaa. Mutta onhan niitä esim. puupaneelikattoisia huoneita, katso sellaisesta miltä se näyttää. Mutta miksi maalaisit katonkin, eikä vain seiniä? Miksi juuri ruskea?

Vierailija

Eikös oma kodin saa maalata sellaiseksi kuin itse haluaa? Minä en kyllä kattoa maalaisi ruskeaksi, mutta jos sinä haluat, kuka estää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös oma kodin saa maalata sellaiseksi kuin itse haluaa? Minä en kyllä kattoa maalaisi ruskeaksi, mutta jos sinä haluat, kuka estää?

Omistusasunnon kyllä, vuokrakämpään tuskin saa omistajan lupaa.

Jälleenmyyntiarvossa näkyy...menee meinaan hiukka monta kerrosta vaaleaa maalia kun sen tumman haluaa peittoon.

Vierailija

Eipä se hullumman näköistä ole. Tein kuvahaun sanoilla ceiling paint. Joukossa oli yksi ruskea huone, jonka kattokin oli maalattu. En tiedä, miksi suomalaiset ovat niin arkoja värin käytössä. Tekemääni hakuun sisältyi vaikka minkävärisiä kattoja. 

Ehkä katto on vaikeimmasta päästä korjata, jos väri epäonnistuu tai siihen kyllästyy. Pointti on siinä, ettei valkoinen väri ole mikään pakko katossa, jos itse tykkää muusta enemmän. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat