Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka todennäköisesti lihava saa töitä?

Vierailija

Siis oikeasti lihava, ei vain pullea. 

Kommentit (13)

Vierailija

Ei jos on tarjolla samalla osaamisella  yhtä hyvä ja normi tyyppi. 

Uskon, että pitää olla selkeästi parempi. 

pumpuli
Seuraa 
Liittynyt21.9.2015

Olen tehnyt jo monta vuotta useamman alan osapäivä- ja pätkätöitä (tuurauksia), sillä kokopäivätyötä en ole omalta alalta paikkakunnaltani löytänyt. Hakemuksissa ei ole ollut tarve lievästä ylipainostani kertoa, mutta jokainen kerta, kun olen päässyt haastetteluun asti, olen töihin päässyt.

Jaksan hyvin myös siivoustyötä ja olenkin jokaisesta paikasta saanut erittäin hyvää palautetta työni jäljestä sekä tehokkuudesta (en ole varsinaisesti edes sen alan ammattilainen). Ja jatkoa on tullut sopimuksille, jotka olivat alunperin määräaikaisia.

Luulen, että painoa tärkeämpiä työnantajalle ovat kuitenkin työmoraali, osaaminen ja motivaatio.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

YT koitti kesäkuun ekalla viikolla ja juhannusviikolla oli plakkarissa uusi soppari. Aloitin uudessa duunissa elokuun alussa. Hyvin olen viihtynyt ja hekin tuntuvat tykkäävän.

118 kg

Vierailija

Mun yksi kaveri tuntuu saavan aina vaan jotain, vaikkakaan ei vakituista ja samoihin paikkoihin pyydetään uudestaan, kun sijaisuuksia tulee. Hän on kyllä reippaasti ylipainoinen ja ollut sitä aina. Toimistotöitä tekee. Hän on kyllä miellyttävä ja fiksy tyyppi, joten nämä ominaisuudet siihen vaikuttavat. 

Vierailija

Riippuu alastakin, kuinka ikä ja terveysrasisteja ollaan. 

Mun kaveri ei tunnu asiantuntijatöitä saavan, vaikka on fiksu ja osaava. Nuori ja nätti valitaan kovin usein. Toki voi olla niin, että valmis osaaja on liian kallis, nuorempi on kehityskelpoinen

Vierailija

Varmaan vaihtelee alasta riippuen. Itse hain nykyistä työtäni jo ennen valmistumista, ja sain sen. Painoin silloin 185 kg. Meitä hakijoita oli 28.

Vierailija

Mä olen saanut todella hyvin töitä, vaikka olen ollut koko työelämäni jossain määrin ylipainoinen, nyt jopa lihava. Tradenomi, perustoimistoduunia teen. Kyllä työhistoria ja suositukset lienevät tässä hommassa oleellisempia?

Vierailija

BMI ollut pahimmillaan 30 tai vähän yli. Hyvin olen työelämässä pärjännyt, minulla on hyvä koulutus ja työkokemus. Nyt olen normaalimman kokoinen, mikä on terveyden kannalta hyvä, työelämään ei ole ollut vaikutusta.

Vierailija

Lihavia on vähintään joka toinen naisista, ja työllistymisprosentti on reilusti yli sen. Eli kyllä lihavat työllistyy.

Vierailija

Aika outoa luulla, että pullukalla on huono kunto. Sopii tulla vertailemaan mun kanssa sairaslomatilastoja kenen tahansa. Näin hyväkuntoiseen ei edes flunssa iske.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat