Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos jompi kumpi olisi oltava.

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Oho aika vaikea kysymys. 

Ehkä sinkku? Koska töissä menee paremmin kuin parisuhteessa yleisesti ottaen. 

Silti todennäköisempää on työttömyys pätkätyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllästynyt

Olen sekä työtön, että sinkku. Toki jos olisi mahdollisuus valita, niin työtön. On se läheisyys kuitenkin tärkeämpää, kuin raha.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Sinkku, koska työttömänä pysyy vielä varmemmin sinkkuna. No kohta olen taas molempia.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Auts, tää on kyllä aika paha. Kyllä mä silti työttömyyden kannalle taidan kallistua.

Vierailija

Työtön. Jos nainen vaatii parisuhdeen edellytykseksi, että mies käy töissä, se kerto vain kuinka ahne ja itsekäs nainen on. Ei todellakaan kiinnosta mitkään ahneet ja itsekkäät horot, jota laskevat miehen arvon rahassa ja työssä.

• ylös 4
  • alas 13
Vierailija

Sinkku. En edes voisi olla sellaisen ihmisen kanssa, joka vastaa tähän kyselyyn työtön.

Vierailija

Olisin sikku, koska työ antaa sisältöä elämään ja työttömänä syrjäydyn yhteiskunnasta.

t. takana 9kk työttömyys ja satoja hakemuksia lähetetty - nyt töissä - toistaiseksi

Vierailija

Mitä valittavaa tässä on, molemmat ovat win-win! Jää maksimimäärä aikaa kaikkeen oikeesti mieluisaan puuhaan. 

Vierailija

Sinkku tietysti! Kyllä itse itsensä täytyy elättää. Mitä sillä parisuhteella edes tekee jos loisii toiden lompakolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos jompi kumpi olisi oltava.

Olen molempia .

Jäin työttömäksi YT:n jälkeen keväällä, vuosi aiemmin tuli avioero. Ajattelin työpaikan menetyksen jälkeen, että eipä oikein enää mikään voi mennä huonommin, niin kyllä voi. Tuli vielä tähän päälle rintasyöpädiagnoosi. 

Vierailija

Olen tälläkin hetkellä sekä työtön että sinkku ja näin on ihan hyvä olla, ottaisin molemmat. No, ehkä kuitenkin mielummin työtön.

Sivut