Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha espaniankielinen musiikkivideo haussa

Vierailija

Monia vuosia sitten, kun ihmiset vielä katselivat musiikkivideoita telkkarista, oli sellainen espanialainen video, jonka nimeä en kuollaksenikaan muista. Video siis saattaa olla noin kymmenen vuotta vanha.

Siinä oli vain yksi mieslaulaja ja muistaakseni laulu oli melko hidas. Siinä laulussa oli jotain erikoista, josta en aluksi pitänyt. Rytmi tai jokin oli tavallisesta poikkeavaa.

Itse video oli myös omituinen. Se taisi sijoittua öiseen kaupunkiin. Ja muistaakseni video kulki lopusta alkuun tai ihmiset kävelivät takaperin.

Minulla ei ole juuri mitään muistikuvaa koko laulusta, mutta jos kuvailuni kuulostaa tutulta, niin voisitte linkata mahdollisen biisin tänne. :)

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ollut kumpikaan noista. Mutta se laulu oli kyllä tosi suosittu ajallaan. Musta tuntuu, että se soi silloin joka tunti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

La Camisa Negra! Tämä se on. Kiitos nopeasta avusta. :)

Tää tuli mulle kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun näin otsikon :) Kuuntelen sen nyt itsekin.

Vierailija

Nyt kun katsoin sen videon, niin mua ihmetyttää entistä enemmän, että kukaan tiesi mitä mä haen. Laulu ei ollut hidas eikä ihmiset kävelleet takaperin, mutta ainakin siinä oli öinen kaupunki. :) Ja laulu oli paljon, paljon parempi kuin muistin. Kiitokset!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun katsoin sen videon, niin mua ihmetyttää entistä enemmän, että kukaan tiesi mitä mä haen. Laulu ei ollut hidas eikä ihmiset kävelleet takaperin, mutta ainakin siinä oli öinen kaupunki. :) Ja laulu oli paljon, paljon parempi kuin muistin. Kiitokset!

Avainsanat: espanjankielinen, erikoinen rytmi, video, jossa omituinen tunnelma :) Tuo biisi ja sen video jäivät mulle tosi vahvasti mieleen silloin aikoinaan. Biisi on hyvä, laulajalla on tosi hyvä ääni ja videolla tiivis, jännittävä tunnelma. Tiesin heti, mitä biisiä hait :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat