Kuukausiliitteen keski-ikäinen naispuolinen toimittaja?

Vierailija

Kuka on Kuukausiliitteen naispuolinen toimittaja, joka kirjoittaa mielenkiintoisia ja mielestäni hauskoja artikkeleita? Hän on keski-ikäinen nainen.

Muistan hyvistä kirjoittajista vain Vivi-Ann Sjögrenin ja Ilkka Malmbergin. En muista kiinnostavan toimittajan nimeä. Hän kirjoitti monia vuosia sitten jutun siitä, kuinka vanhoja eineksiä ja jäätelöä syömme.

Kommentit (9)

Vierailija

Onko Seija Sartti? Loka Laitisen eukko ja yläluokan suhteilla brassaileva eukko lähes joka jutussa eli kertoo itsestään ja suhteistaan.

Vierailija

Kiitos, tarkoitin Seija Sarttia. En tiennyt, että hän on eläkkeellä. Enkä todellakaan tiennyt hänen perhesuhteistaan... Pidin kyseisestä artikkelista. Itsekehut ovat jääneet minulta huomaamatta - tai lukematta. 

Kiitos avusta! :)

Vierailija

Älä välitä Sartin brassailuista tai perhesuhteista. Sartti aloitti uransa kovan luokan uutistoimittajana. 

Sartin pitkistä featurejutuista Kk-liitteestä en itse niin välittänyt, mutta väliäkö sillä. Tällä hetkellä Hesarissa hyviä, pitkiä juttuja (Sunnuntai ja Kk-liite) tekevät mun mielestä jo mainitut Anut Silfverberg ja Nousiainen, Maria Pettersson ja Jouni K. Kemppainen. Ilkka Malmberg, joka varmaan kohta jää eläkkeelle, on jo käsite. Hän on kirjoittanut isoja juttuja ja pitkiä sarjoja esim. Seitsemästä veljeksestä ja siitä Posion hehtaaristaan. Uutistoimittajana taisi hänkin aloittaa ... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä Sartin brassailuista tai perhesuhteista. Sartti aloitti uransa kovan luokan uutistoimittajana. 

Sartin pitkistä featurejutuista Kk-liitteestä en itse niin välittänyt, mutta väliäkö sillä. Tällä hetkellä Hesarissa hyviä, pitkiä juttuja (Sunnuntai ja Kk-liite) tekevät mun mielestä jo mainitut Anut Silfverberg ja Nousiainen, Maria Pettersson ja Jouni K. Kemppainen. Ilkka Malmberg, joka varmaan kohta jää eläkkeelle, on jo käsite. Hän on kirjoittanut isoja juttuja ja pitkiä sarjoja esim. Seitsemästä veljeksestä ja siitä Posion hehtaaristaan. Uutistoimittajana taisi hänkin aloittaa ... 

Hesarin pitäisi heittää toimittaja pellolle siinä vaihessa, kun ei pysty muusta kirjoittamaan kun itsestään...vrt Sartti. Malmberg on ehdoton suosikkini. Pystyy uppoamaan aiheeseen kuin aiheeseen. Toivottavasti ei tee Posion hehtaaristaan liian viihtyisää vaan säilyttää tietyn primitiivisyyden:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat