Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaveri joka ruokki kalamme loman ajan, varastanut ison summan rahaa

Vierailija

Yöpöydän laatikossa oli lähemmäs 400€ rahaa, tavaroiden alla kirjekuoressa. Se unohtui ottaa mukaan matkasählingissä ja tarkoitus oli kentällä vaihtaa rahaa.

Nyt kun palasimme niin kuori on laatikon pohjalla mutta tyhjä. Käskin äitiään tänään tarkistamaan pojan huoneen mutta esittää nyt niin loukkaantunutta että ei edes puhu minulle. Poika sai palkkaa kalojen ruokkimisesta 30€ 

Kommentit (10)

Vierailija

Miten ihmeessä se kaveri olisi keksinyt tutkia teillä yöpöydän laatikon ja vielä katsoa kirjekuoren sisälle? Suoraan sanoen miettisin nyt ensin jotain muuta selitystä, ellei sitten kotona näytä muutenkin siltä, että joku on penkonut laatikoita.

Vierailija

Et sitten pojalle puhunut? 

Kyllä minä kysyisin ensimmäiseksi pojalta, että onko hänellä käsitystä, mitä on tapahtunut. Voihan olla, että poika on esim. ottanut kaverin mukaa ruokkimaan kaloja ja itse on täysin syytön. 

Jos nyt niitä kukaan on vienyt. Saatat muistaa väärin. En kyllä lähtisi heti suoraan syyttelemään tuollaisesta ketään. 

Vierailija

olin lapsi, ja juurikin autoin aina kaveriani tällaisissa jutuissa, ruokin kaloja, ym. Mitä sain palkaksi? Epäilyn (suoranaisen syytöksen ) että olen varastanut erään tavaran(en mene yksityiskohtiin), No, myöhemmin se tavara löytyi lapsen omilta jäljiltä hänen kotoaan. Mutta minä sain pahan mielen. ja lommon luottamukseeni ystäviä kohtan.En antaisi lapsen mennä ruokkimaan enää kenenkään kaloja, koska aina on helpompi syyttää vierasta lasta, kuin omaa. tai jopa omaa hölmöyttä, tai miestä, tai omaa unohdusta,

Sinuna ottaisin omaksi tappiokseni, tai vähintäänkin lopettaisin rahojen säilyttämisen tuolalailla, ja lopeta vieraan lapsen hyväksikäyttö. Palkka kyllä hieman liikaa siitä.

Vierailija

Juttu tuntuisi uskottavalta, jos rahat olisivat olleet esillä jossain pöydällä. Mutta kuka lähtee etsimään niitä jostain laatikosta, jos ne vielä ovat siellä kirjekuoressa tavaroiden alla?

Vierailija

Yöpöydän laatikko  kirjojen alla on juuri se paikka, jonne laitetaan ne rahat, jotka aiotaan kentällä vaihtaa toiseksi valuutaksi. Siellähän ei pankkikortti käy, eihän?

Huono - ei jatkoon!

Vierailija

no olitte ihan oikeassa. Mies oli pelannut rahat. Ei kehdannut myöntää. Pojalta ja vanhemmiltaan luonnollisesti pyydetty anteeksi. Vitu**** kun ei voi yhtään luottaa. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat