Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudu ihastuksestasi jos uskallat

Vierailija
04.11.2015 |

Kerro ihastuksestasi mahdollisimman tarkasti, nimeä ei ole pakko kertoa jos ei tahdo. Kerro tilanteestanne tai sen puutteesta. Pidetään ihastusiltajaiset!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellaan samaa alaa. Molemmat varattuja. Suudeltiin kerran humalassa, enkä sen jälkeen ole saanut häntä mielestäni..hänkin on ajatellut minua. Pitäisi erota. Kamala olo nykyisen puolesta..

! oletko H? :)

Vierailija
62/68 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastukseni on pitkä ja hyvin laiha, mutta vahva (tekee fyysistä työtä). Kauniit siniset silmät ja nätti hymy. Luonteeltaan  kohtelias gentleman, mutta samalla ilkikurinen ja hieman hävytön. <3 Näkisinpä sut pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kerro kuitenkaan. ei tiedä hyvää

Vierailija
64/68 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enpä kerro kuitenkaan. ei tiedä hyvää

Sen kyllä sanon että kivaa katseltavaa

Vierailija
65/68 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi " hirveä" mies. Eli pitäisi unohtaa. En ole enää tekemisissä, ei sen puoleen. :(

Hänellä on taas uusi nainen. Naiset siis vaihtuvat koko ajan ja yksikään suhde ei kestä. Pisin kestänyt ( tietääkseni kai) 8 vuotta, mutta sekin päättyi riitelyyn. Mies on 37 vuotias. Olen kuullut hänestä sanottavan että hän on itse " pilannut kaikki nais-suhteensa". En tiedä uskonko, mutta kieltämättä nyt vaikuttaa siltä kaiken huomioon ottaen. No, toivottavasti unohdan hänet jonain päivänä kokonaan.

Vierailija
66/68 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut alkuun hänestä mitään. Viime aikoina pyörinyt mielessä jonkin verran. Lähinnä mietin häntä alasti. Hyvännäkönen äijä.

Vierailija
67/68 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo irtautumassa, onneksi. Ihastus yksipuolista ja varmaan mielessäni ajattelin asiat paremmaksi kuin olivatkaan. 

Sama muuten, mutta en pääse irtautumaan. Mitään mahdollisuuksia ei ole annettu, mutta silti pää ei mene elämässä eteenpäin. Hullua.  I´m blinded by the possibility....

Vierailija
68/68 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kanssaan on tosi kiva olla. Vaikka jännittää ja välillä on hiljaisia hetkiä, ei tule kauheita paineita, kun toinenkin vaikuttaa vähän ujolta. Meinaan, oikein puheliaiden ja vilkkaiden ihmisten kanssa tulee sellainen "toi pitää mua varmaan outona" -tunne ja menen ihan jäihin.

Hän vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä ja sydän hypähtää jos joku mainitsee hänen nimensäkin. :D Saatika kun nähdessä hymyillään ja tervehditään niin olen koko loppupäivän ihan hymynä. Törmätään satunnaisesti opiskelukuvioissa, viimeksi juteltiin kunnolla joulukuussa ja toivon niin, että näkisin hänet yhdessä tapahtumassa n. puolentoista viikon päästä.

Jos tämä on taas yksipuolista, niin tulen olemaan todella surullinen. Mutta ehkä toivottavasti voisi olla pieni mahdollisuus, että tästä voisi vaikka tulla jotain. Jos ei, niin haluaisin pitää välit kuitenkin edes kaverillisina. Hän on hyvä tyyppi, arvostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi