Avaudu ihastuksestasi jos uskallat
Kerro ihastuksestasi mahdollisimman tarkasti, nimeä ei ole pakko kertoa jos ei tahdo. Kerro tilanteestanne tai sen puutteesta. Pidetään ihastusiltajaiset!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Terkut Helsinkiin :) H..ootko kuulolla
Niin mitä. Puhutko paskaa vai oletko tosissasi. T. H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Ihastusta kestänyt kohta pari vuotta nykyään entiseen työkaveriin. Paljon ehti tuona aikana tapahtua. Kova ikävä on päivittäin. Kaipaan niitä katseita ja keskusteluja niin töissä kuin työn ulkopuolella. M:lle
Mikset ottaisi yhteyttä häneen? Se olisi tärkeää
Opiskellaan samaa alaa. Molemmat varattuja. Suudeltiin kerran humalassa, enkä sen jälkeen ole saanut häntä mielestäni..hänkin on ajatellut minua. Pitäisi erota. Kamala olo nykyisen puolesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastusta kestänyt kohta pari vuotta nykyään entiseen työkaveriin. Paljon ehti tuona aikana tapahtua. Kova ikävä on päivittäin. Kaipaan niitä katseita ja keskusteluja niin töissä kuin työn ulkopuolella. M:lle
Mikset ottaisi yhteyttä häneen? Se olisi tärkeää
Se ei olisi sopivaa. Hänellä on perhe ja oma elämä.
Hänellä on kauniit pitkät sormet ja ihana nauru. Voin heittää hänelle jonkun vitsin ja sellaisen "häh" -reaktion sijaan hän on heti mukana jutussa ja näin oli heti ensitapaamisesta alkaen. Tykkään hänen jutuistaan ja huumoristaan, mutta taidamme olla muutenkin aika samanlaisia, arvoilta ja mielipiteiltä. Minua hymyilyttää kun näen että häneltä on tullut viesti, ei niin väliä mitä siinä viestissä lukee. Olen nähnyt usein unia, joissa vain halaamme pitkään, mutta oikeassa elämässä emme ole niin hyviä ystäviä että halailisimme. Ehkä joku päivä. En ole oikeastaan ihan varma olenko häneen ihastunut ihan perinteisessä mielessä kun unissanikin olemme usein vain lähekkäin tai pidänme kädestä, mutta jotenkin varmaan kuitenkin kun ajattelen häntä niin usein ja tulen hänen seurassaan niin hyvälle tuulelle. Nytkin on ikävä.
En uskalla. Ollaan kummatkin varattuja, olisi ihan äärimmäisen epätodennäköistä että kukaan tunnistaisi mutten uskalla. Kyseessä on naapurin mies, ja ihastus pohjautuu siihen, että tunnen kyseisen miehen todella huonosti. Vain satunnaisesti ollaan juteltu, on kohtelias, todella seksikäs ääni. Eli nyt kun meillä on huono vaihe miehen kanssa niin kuvitelmissani tämä mies on parempi kaikessa mikä omassa miehessä ärsyttää. En siis edes haluaisi jäädä ihadtuksesta kiinni! Haluan vaan miettiä sitä miestä omaa kivaa harrastaessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon nähdään?
Me nähdään milloin vaan, mutta mä olen rikki että en tiedä enää mitä uskoa.
Ihana mies johon haluaisin vaan tutustua paremmin. Asutaan eri kaupungeissa mut ollaan tavattu muutama kerta. Kun nähdään, uskon että tästä voisi tulla jotain. Mutta erillään tunnen oloni surkeaksi ja viestittely ei tunnu hyvältä tavalta jutella..
MInä olen onnellisessa (pitkässä) parisuhteessa, mutta osittain seksin vähäisyyden vuoksi, olen kehittänyt ihastuksen itseäni jonkin verran nuorempaan mieheen, jota tuskin tulen koskaan enää tapaamaan. En tiedä tyypistä muuta kuin etunimen, hän vain ilmestyi yht'äkkiä esittäytymättä elämääni, ja olimme välittömästi samalla aaltopituudella. Yhtä nopeasti hän myös katosi, enkä siis ole nähnyt tyyppiä n. puoleen vuoteen.
Mitään ei siis koskaan tapahtunut välillämme, vaikka ilmeisesti (ainakin haluan ajatella niin) kiinnostus oli jossain määrin molemmin puolista.
En missään nimessä ollut aikeissa pettää miestäni, mutta oli ihana nähdä ihastukseni lähes päivittäin, ja jutella hänen kanssan toisinaan.
Perseestähän tämä on. Haluaisin unohtaa tyypin, mutta ei tunnu onnistuvan, vaikka mitä tekisi. Tiedostan kyllä, miten toivoton tilanne oli alusta alkaen, mutta ei lohduta. Hän pyörii mielessäni jatkuvasti edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Miksi et uskalla?
Tyypin olemassaolosta olen tiennyt ehkä kuukauden, ollaan edetty tosi pitkälle jo. Pelkään olevani laastari ja tylsä, koska jätkä just eros ja muijia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon nähdään?
Me nähdään milloin vaan, mutta mä olen rikki että en tiedä enää mitä uskoa.
Tiedät, että seison rinnallasi.
Olen 20 ja ihastukseni (mies) 29. Aivan kihelmöivä olo tulee kun mietin häntä. Asumme vain eri kaupungeissa.