Avaudu ihastuksestasi jos uskallat

Vierailija

Kerro ihastuksestasi mahdollisimman tarkasti, nimeä ei ole pakko kertoa jos ei tahdo. Kerro tilanteestanne tai sen puutteesta. Pidetään ihastusiltajaiset!

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Muutaman vuoden minua vanhempi marokkolainen mies, joka asuu Marseillessa. Tapasin hänet kollegoiden illanistujaisissa puistossa. Pääsimme jonkin moiseen suhteenpoikaseen, mutta jouduin palaamaan takaisin Suomeen muutaman perheongelman takia. Palaan sinne tosin mieheni luo, kun tilanne täällä rauhoittuu ja vanhempani eivät minua tarvitse. 

Ihastuksellani on ruskeat silmät, ruskea kihara tukka ja aivan ihanat huulet. Sellaiset kapeat, mutta samalla pulleat. Hänellä on hyvä vartalo, sillä hän harrastaa monenlaista extreme-urheilua. 

Luonteeltaan hän on hyvin välittävä. Perhe on kaikki kaikessa ja myös minäkin. Hän on hieman altruistinen. Huolehtii muista ja tahtoo miellyttää kaikkia ja sitten itse kärsii, kun ei esim. nuku tarpeeksi. Hän on myös määrätietoinen ja todella älykäs. Lukee paljon, mutta on myös maalaisjärki kunnossa. 

Tulee niin ikävä kun tätä kirjoittaa :(

Vierailija

Tämä on vasta tällainen uusi kohtaaminen, mutta kyllä tässä ehkä jotain säpinää jo on. Tunnemme toisemme mistä muualtakaan kuin tinderistä. Kyllä vaan. Viime viikolla matchattiin toisemme, ja ensimmäinen keskustelu tuli minun aloitteesta. Oltiin kaveriporukalla lähdössä viihteelle ja kyselin että onko seuraksi lähtöä, mutta ei kuulemma samaan suuntaan (ainakaan vielä). Eipä illan mittaa nähty mutta darra keskustelu saatiin. Tänänä sitten jatkoin viikon valituksella ja tässä sitten tänään huomattiin että mehän tykätään samoista asioista, joka on omalla kohdalla tosi hankala matchata. Sen verran ns harvinaisempi harrastus näin suomalaisittain, ja kuuluu ehkä keskiverrosti hieman nuoremmille. Tässäpä sitten jutellaan. Kivahan tuo olis jos tästä tulisi jotain :3 Voiko lie miksikään ihastukseksi vielä sanoa

Vierailija

Tapasin hänet kesällä töissä. Olimme samassa työpisteessä 7 viikkoa ja juttelimme usein ruokatauolla, joskus muulloinkin. Hän oli hauska ja fiksu ja sai minut nauramaan, ja hänen lähellään oli selittämättömän hyvä olla. En näe häntä enää koskaan, mutta en saa häntä mielestäni.

Vierailija

Mies, jonka kanssa hauska jutella ja se nauraa mun jutuille. Samat harrastukset, hyvät tavat ja arvostaa perhettään. En tiedä, kulkeutuuko polkumme samalle reitille, mutta olen kovin ihastunut häneen.

Vierailija

nostanpa vähän vanhaa ketjua koska tää on niin kiva :) hei nyt kertomuksia kehiin palstalaiset! :)

mun ihastus on todella lämmin ja välittävä ihminen. hän on myös tunteellinen, mutta sellaisella ihanan maskuliinisella ja vakaalla tavalla - en osaa selittää :D hän on myös valtavan energinen ja positiivinen tyyppi. en voi uskoa, että noin mahtavaan tyyppiin tutustuin... hän on kuin tehty minulle.

Vierailija

Ihastukseni on fiksu, hyvännäköinen, iloinen. Hän on niin kaunis että häntä voisi vain katsella tuntikausia, ihan mitä vaan tekeekin. Haluaisin tuottaa hänelle nautintoa, mutta tämä ei tule tapahtumaan. Ikäeroa on sen verran, että suhde luokiteltaisiin sairaaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on fiksu, hyvännäköinen, iloinen. Hän on niin kaunis että häntä voisi vain katsella tuntikausia, ihan mitä vaan tekeekin. Haluaisin tuottaa hänelle nautintoa, mutta tämä ei tule tapahtumaan. Ikäeroa on sen verran, että suhde luokiteltaisiin sairaaksi.

Paljonko ikäeroa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat